A közösségi háló szerepe az értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kossa Enikő
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Kulcsszavak:21. század
diagramok
életkor
értékesítés
felhasználói felületek
felhasználói tevékenység
influenszer marketing
kiértékelés
közösségi háló
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41664

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41664
005 20221011095427.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kossa Enikő 
245 1 2 |a A közösségi háló szerepe az értékesítésben  |c Kossa Enikő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom témája a közösségi hálók szerepe az értékesítésben. Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra a kérdésre, hogy miként hat a manapság igen népszerű influenszer marketing a fogyasztókra. Érdemes-e a hirdetni vágyó vállalatoknak tartalomgyártókkal szerződni és a közösségi hálók felhasználóit befolyásolják-e ezek a hirdetések. Emellett ismertetem, hogy hogyan változott az értékesítés, milyen hirdetési formákkal találkozhatunk az interneten és a közösségi oldalakat is részletesen bemutatom. Véleményem szerint kérdéseimre választ kaptam és tanulmányom teljes képet ad a témával kapcsolatban. 
695 |a 21. század 
695 |a diagramok 
695 |a életkor 
695 |a értékesítés 
695 |a felhasználói felületek 
695 |a felhasználói tevékenység 
695 |a influenszer marketing 
695 |a kiértékelés 
695 |a közösségi háló 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41664/1/Kossa%20Enik%C5%91%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%202022.pdf  |z Dokumentum-elérés