Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szeitz Dorottya Szilvia
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Kulcsszavak:21. század
arculattervezés
ábraelemzés
ábrák
kommunikáció
magyar vállalatok
nyomdaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41667

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41667
005 20221011095430.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szeitz Dorottya Szilvia 
245 1 0 |a Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül  |c Szeitz Dorottya Szilvia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mostani helyzetben egyre globálisabbá válik a verseny a piacon a cégek között. Az embert rengeteg különböző inger éri a világban, ezáltal elég nehéz megragadni a fogyasztót. A potenciális vevők már inkább az internet segítségével képesek tájékozódni ezáltal sokkal nyitottabb a piacra való rálátás, itt jön képbe a tudatos fogyasztói magatartás megjelenése, ahol már a fogyasztó információt gyűjt, összehasonlít és utánanéz a dolgoknak. Ezáltal a cégeknek egyre nehezebb dolguk van a pozíciójuk megtartására nemzetközi és hazai piacon egyaránt, ezért fontos a versenyképességet támogató eszközök jólműködő használata. Ebből kifolyólag választottam a vállalati arculatot és annak fontosságát a cégek számára, és hogy nem összekeverendő az arculat az imázzsal. A cégeknek mindig fontos hangsúlyt kell fektetniük arculatukra és egyedi megjelenésükre, hogy kitűnjenek a sok versenytárstól a telített piacokon, hisz a vállalati arculat vizuális elemeken alapuló informatív kép, amivel első benyomást tesz a cég a fogyasztóban, aki ezáltal egy saját képet alkot a hallottak, látottak és olvasottak alapján ezt nevezzük imázsnak. Fontos cél a cégeknek, hogy ez a kép minél inkább ahhoz hasonlítson, amit a cég mutat saját magáról. Az arculati kézikönyv feladatát és részeit is megemlítettem mert ez az írásos formája a vállalati arculat részletes leírásának. Azoknak a vállalkozásoknak, akiknek nincs arculati kézikönyvük nagy hátrányban vannak a többiekkel szemben, akik előnyben részesítik használatát. Azért, hogy betudjam mutatni gyakorlatban hogyan is épül fel és működik, a vállalati arculat és az ezt felépítő elemek hogyan kapcsolódnak össze, példaként az ANY Biztonsági Nyomdát választottam, arculatukat kultúrára, magatartásra és kommunikációra bontottam fel, és vizsgáltam meg. 
695 |a 21. század 
695 |a arculattervezés 
695 |a ábraelemzés 
695 |a ábrák 
695 |a kommunikáció 
695 |a magyar vállalatok 
695 |a nyomdaipar 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41667/1/V%C3%A1llalati%20arculat%20z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20Szeitz%20Dorottya%20Szilvia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41667/2/Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés