Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kerschbaummayer Eliza
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Nikolic Aleksandar
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Ars Una Studio Kft.
árpolitika
marketingstratégia
papíripar
termékpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41676

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41676
005 20221011095442.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kerschbaummayer Eliza 
245 1 3 |a Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája  |c Kerschbaummayer Eliza  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban egy magyar márka, az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiájának kidolgozása került bemutatásra, megvizsgálva előtte a papíripart globálisan, az európai és a magyar piacon. Feltérképeztem a cég különböző tulajdonságait a STEEP, SWOT, PORTER elemzés segítségével. Primer kutatásom során szert tehettem a különböző sok-sok véleményre, illetve, hogy milyen elvárásokat támasztanak a vásárlók egy papír-írószer bolt termékeire vonatkozóan. A válaszokból készítettem diagramokat, ábrákat, levontam a következtetéseket, amikből sok új információ segítségével egy eredményesebb stratégiát tudtam kidolgozni a termékpolitikát, árpolitikát, értékesítési politikát valamint a kommunikációs politikát illetőleg. 
695 |a Ars Una Studio Kft. 
695 |a árpolitika 
695 |a marketingstratégia 
695 |a papíripar 
695 |a termékpolitika 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
700 1 |a Nikolic Aleksandar  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41676/1/Az%20Ars%20Una%20Studio%20Kft.%20marketingstrat%C3%A9gi%C3%A1ja.pdf  |z Dokumentum-elérés