Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Kerschbaummayer Eliza |
---|---|
További közreműködők: |
Kovács Dr. Ildikó
Nikolic Aleksandar |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ars Una Studio Kft. árpolitika marketingstratégia papíripar termékpolitika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41676 |
Hasonló tételek
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
AB-Studio Kft. jövedelmezőségi és hatékonysági vizsgálatának elemzése
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Egy kiskereskedelmi UNAS webáruház létesítése és termékkínálatának meghatározása a www.kpopshop.hu példáján keresztül
: Gódor Bence
: Gódor Bence
A Salus Orthopedtechnika Kft. tevékenységének bővítése, az Agymanó Stúdió üzleti terve
: Dudásné Balanyi Dóra
: Dudásné Balanyi Dóra
Digital Marketing of Marvel Studios and its Impact on Gen Z
: Paspalev Georgi Jassenov
: Paspalev Georgi Jassenov
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
A S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzése
: Diószegi Petra
: Diószegi Petra
A Medo Design Stúdió online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
: Urbanek Brigitta Katalin
: Urbanek Brigitta Katalin
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
The influence of streaming on the marketing and distribution strategies of studios in the film industry and on moviegoer habits
: Popovics Marcell Milán
: Popovics Marcell Milán
Az ár- és belvízvédelem helyzete és kommunikációja Magyarországon
: Rudolf Dóra
: Rudolf Dóra
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
(MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER? Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében
: Lancz Alexandra
: Lancz Alexandra
A magyarok utazási szokásai Olaszországba, a Studio Italia Utazási Iroda tükrében
: Méhes Éva Beatrix
: Méhes Éva Beatrix
VR/AR hatása a szórakoztató iparra és a mindennapokra
: Nagyváradi Bence
: Nagyváradi Bence
A készletek a magyar és a nemzetközi számvitelben, a Studio Moderna 2000 Tv Shop Kft. készletei
: Vályi Kitti
: Vályi Kitti
A transzferárazási szabályok bemutatása, és a szokásos piaci ár meghatározása
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
Az Alphasonic Kft. Marketingstratégiája
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte
: Varga Tícia
: Varga Tícia
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
AZ IVÓVÍZ VALÓDI ÁR/ÉRTÉK ARÁNYÁNAK VIZSGÁLATA BUDAPESTEN ÉS A HAZAI VÍZMŰVEKNÉL
: Rácz Viktória
: Rácz Viktória
Az ÁR-LA Magyarország Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Pinkert Lilla
: Pinkert Lilla
A szokásos piaci ár és a transzferár dokumentáció kapcsolt vállalkozások körében
: Erős Ádám
: Erős Ádám
Az InfoService Kft. marketingstratégiája
: Varga-Tiber Zsolt
: Varga-Tiber Zsolt
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
A Walmark Kft. marketingstratégiája
: Bánhegyi Réka
: Bánhegyi Réka
A Volvex Kft. marketingstratégiája
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
A Decor Floor Kft marketingstratégiája
: Szolnoki Tímea
: Szolnoki Tímea
A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája
: Knoll Kristóf
: Knoll Kristóf
A B Visible Kft. marketingstratégiája
: Nagy Judit
Megjelent: (2014)
: Nagy Judit
Megjelent: (2014)
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája
: Vass Gergő Dániel
: Vass Gergő Dániel
A Sundance Deli Kft. marketingstratégiája
: Tóth Janka
: Tóth Janka
A Clean Center Kft. marketingstratégiája
: Török Márta
: Török Márta
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Hasonló tételek
-
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert -
AB-Studio Kft. jövedelmezőségi és hatékonysági vizsgálatának elemzése
: Varga Bernadett -
Egy kiskereskedelmi UNAS webáruház létesítése és termékkínálatának meghatározása a www.kpopshop.hu példáján keresztül
: Gódor Bence -
A Salus Orthopedtechnika Kft. tevékenységének bővítése, az Agymanó Stúdió üzleti terve
: Dudásné Balanyi Dóra -
Digital Marketing of Marvel Studios and its Impact on Gen Z
: Paspalev Georgi Jassenov