ÓDON-FON KFT. ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS VEVŐ KAPCSOLATTARTÁSI TECHNIKÁJA
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Dorina |
---|---|
További közreműködők: | Hrabovszki Zsuzsa |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kereskedelem Vállalkozás tevékenysége Logisztikai folyamatok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4169 |
Hasonló tételek
A jövő technikája - Bevezetés a kvantum világába
: Bagoly Edina
: Bagoly Edina
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Egy kórház kontrolling tevékenységeinek elemzése a Jávorszky Ödön Kórház példáján keresztül
: Geiszt Péter
: Geiszt Péter
A Grundfos Magyarország Gyártó Kft. szállítói számláinak kezelési folyamaai és könyvviteli technikája
: MAKLÁRI ANNAMÁRIA
: MAKLÁRI ANNAMÁRIA
A vevő megrendelésének teljesítéséhez kötődő folyamat
: Rajcsányi Bojta Árpád
: Rajcsányi Bojta Árpád
Beszerezés folyamatai és a vevő-szállító kapcsolatok
: Aladics Blanka
: Aladics Blanka
Versengés a vevő fejében lévő első helyért
: Tupi Bernadett, et al.
: Tupi Bernadett, et al.
Eladó-vevő partnerkapcsolatok a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. ellátási láncában
: Vas Dávid
: Vas Dávid
Szállító – Vevő partnerkapcsolatok kritikai elemzése az ellátási láncban
: Juhász Fanni Nikolett
: Juhász Fanni Nikolett
Budapesti felsőoktatásban részt vevő hallgatók múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata
: Rátz Dorottya
: Rátz Dorottya
A vevő és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése egy autóipari beszállítói cég szempontjából
: Nagy Szabina
: Nagy Szabina
A külföldi mobilitásban részt vevő hallgatók kulturális szokásai, preferenciái
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
A vevő és termékprofitabilitás elemzés jelentősége egy sikeres vállalat mindennapjaiban
: Baranyi Tamara
: Baranyi Tamara
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. hidegital szervizének vevő kiszolgálási színvonala 2013-ban
: Varga Viktória Margit
: Varga Viktória Margit
Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél
: Várossy Kitty Judit
: Várossy Kitty Judit
"Reszkessen a vevő!" A fogyasztóvédelem erkölcsi és jogi kérdései minőségügyi szemmel
: Veress Gábor
Megjelent: (2015)
: Veress Gábor
Megjelent: (2015)
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
Marketingtevékenység és szállító-vevő kapcsolatok az építőanyag-iparban egy építőanyag-kereskedő nézőpontjából
: Gulyás Vera
: Gulyás Vera
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján
: Lábas Regina
: Lábas Regina
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. értékesítési stratégiájának vizsgálata
: Nagy Rózsa
: Nagy Rózsa
Házisweets Kft értékesítési csatornájának elemzése
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A vevő vásárlási szándékának előidézése, vásárlási döntéshozatalának elősegítése a non-verbális kommunikációs eszközök segítségével
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Egy működő vállalatirányítási rendszer fejlesztési lehetőségei, kiemelt tekintettel a vevő-szolgáltató közötti kommunikációra Belső
: Bodó László
: Bodó László
A SIAD Hungary Kft. értékesítési stratégiája
: Sándor Barbara
Megjelent: (2007)
: Sándor Barbara
Megjelent: (2007)
A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A Schneider Autóház Kft. értékesítési és marketingstratégiája
: Boár Fanni Kitti
: Boár Fanni Kitti
A Rail Cargo Hungaria Zrt vevő számlázással és nyilvántartással, kintlévőség-kezeléssel és követelés-behajtással kapcsolatos tevékenységének vizsgálata
: Kiss Mária
: Kiss Mária
Szállító-vevő partnerkapcsolatok kritikai elemzése az ellátási láncban, különös tekintettel a nagy kereskedelmi üzletláncok és beszállítóik kapcsolatrendszerében
: Szénásy Péter
: Szénásy Péter
A Békás Kft. értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Simon Alex
: Simon Alex
REGIO Játékkereskedelemi Kft. értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla
: Hanák Lilla
A Tatár Pékség Kft értékesítési tevékenységének fejlődése
: Dósa Alexandra
: Dósa Alexandra
A Házisweets Kft értékesítési csatornájának az elemzése
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A Vivaldi Kft. többcsatornás értékesítési rendszerének optimalizálása
: Gacsal Dóra
: Gacsal Dóra
A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata
: Osváth Dominik
: Osváth Dominik
Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. értékesítési csatornájának elemzése
: Jaross Marcell
: Jaross Marcell
A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Bera Katalin
: Bera Katalin
A Setech Hungária Kft. értékesítési stratégiájának az elemzése.
: Monori Kristóf
: Monori Kristóf
Hasonló tételek
-
A jövő technikája - Bevezetés a kvantum világába
: Bagoly Edina -
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita -
Egy kórház kontrolling tevékenységeinek elemzése a Jávorszky Ödön Kórház példáján keresztül
: Geiszt Péter -
A Grundfos Magyarország Gyártó Kft. szállítói számláinak kezelési folyamaai és könyvviteli technikája
: MAKLÁRI ANNAMÁRIA -
A vevő megrendelésének teljesítéséhez kötődő folyamat
: Rajcsányi Bojta Árpád