Online kereskedelem és marketing trendek változásai az ezredfordulót követően
Saved in:
Main Author: | Lipták Tamás |
---|---|
Other Authors: |
Barabás Gábor
Józsa Dr. László Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század marketing online kereskedelem reklámok vásárlói magatartás vásárlók webszolgáltatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41694 |
Similar Items
Magyar-német kapcsolatok az ezredfordulót követően
: Tóth Erzsébet
Published: (2012)
: Tóth Erzsébet
Published: (2012)
Az alkoholfogyasztás alakulása az adómértékek változásainak tükrében Magyarországon az ezredfordulót követően
: Rozmán Gabriella
: Rozmán Gabriella
Portugália európai uniós politikája az ezredfordulót követő időszakban
: Bódi Dávid
: Bódi Dávid
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton
: Lipták Márton
Könyvkiadás Magyarországon és az Európai Unióban, egy könyvkiadó lehetséges változásai az uniós csatlakozást követően
: Rényi Anna
: Rényi Anna
Az EU és Latin-Amerika kapcsolatrendszere az ezredfordulót követő időszakban
: Potori Ágota Luca
: Potori Ágota Luca
Az ezredfordulót követő fenntarthatósági kihívások egy nemzetközi reklám cég életében
: Hegedűs Gergő
: Hegedűs Gergő
Az e-kereskedelem térnyerése - trendek a nagyháztartási gépek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
E-kereskedelem és online marketing
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
Online kereskedelem
: Gál András
: Gál András
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére
: Rotyik Tamás
: Rotyik Tamás
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Az online kereskedelem és annak hatása a divatiparra A fogyasztói magatartás változásai
: Lapostyán Anita
: Lapostyán Anita
Az online kereskedelem hétköznapjainkban
: Hidasi Hanna
: Hidasi Hanna
Online kereskedelem a jövő forradalma?
: Wiszt Timea
: Wiszt Timea
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között
: Bányász Tímea
: Bányász Tímea
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra
: Gyurina Dóra
Online kereskedelem térhódításának hatása a bevásárlóközpontokra
: Fedor Tamás
: Fedor Tamás
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor
: Czibik Tibor
Új technológiai trendek a kereskedelemben – Elemzés a kereskedelem automatizálásáról és digitalizációjáról
: Kolláth Dr. Mihály Gábor
: Kolláth Dr. Mihály Gábor
E-kereskedelem és online marketing egy kiskereskedelmi cég esetében
: Trojkó Vivien
: Trojkó Vivien
Az online kereskedelem helyzete Magyarországon
: Sőregi Lilla
: Sőregi Lilla
Online marketingkommunikációs trendek a 21. században
: Oroszi Viktória
: Oroszi Viktória
Online élelmiszer - vásárlói viselkedés változásai a Covid-19 hatására
: Tálos Klaudia
: Tálos Klaudia
Az online élelmiszer-kereskedelem helyzete napjainkban
: Batizi Noémi
: Batizi Noémi
A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Az online kereskedelem térhódítása, valamint a hagyományos kereskedelem létjogosultsága a kiskereskedelemben
: Vaju Orsolya
: Vaju Orsolya
Online kereskedelem a Covid után
: Valastyán Roland
: Valastyán Roland
Az online kereskedelem helyzete és jövője Magyarországon
: Glavinics Máté
: Glavinics Máté
Az online kereskedelem és fizetési lehetőségek napjainkban
: Barkóczi-Szücs Nóra
: Barkóczi-Szücs Nóra
Az online kereskedelem alakulása, trendjei és sikertényezői
: Popovics Ádám Bence
: Popovics Ádám Bence
Az online trendek hatása az emberek olvasási, könyvvásárlási szokásaira
: Rozsnyik Dóra
: Rozsnyik Dóra
Elektronikus kereskedelem és online fizetési szokások
: Csepregi Szilvia
: Csepregi Szilvia
Online vásárlási szokások és kereskedelem vizsgálata
: Novák Barnabás
: Novák Barnabás
ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN
: Tuncsik Amanda
: Tuncsik Amanda
Egyiptom társadalmi átalakulásának kihívásai az arab tavaszt követően
: Biró Evelin
: Biró Evelin
Az infláció várható alakulása Magyarország EU-csatlakozását követően
: Garai Mónika
: Garai Mónika
Similar Items
-
Magyar-német kapcsolatok az ezredfordulót követően
: Tóth Erzsébet
Published: (2012) -
Az alkoholfogyasztás alakulása az adómértékek változásainak tükrében Magyarországon az ezredfordulót követően
: Rozmán Gabriella -
Portugália európai uniós politikája az ezredfordulót követő időszakban
: Bódi Dávid -
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton -
Könyvkiadás Magyarországon és az Európai Unióban, egy könyvkiadó lehetséges változásai az uniós csatlakozást követően
: Rényi Anna