Az etnocentrikus fogyasztói attitűd okai és megjelenése a magyar nyugdíjas korosztály körében
Saved in:
Main Author: | Szűcs Dániel |
---|---|
Other Authors: |
Nagy Bence
Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | etnocentrizmus globalizáció nyugdíj rendszerváltás vásárlói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41719 |
Similar Items
Atipikus foglalkoztatási formák – Projektmenedzsment nyugdíjas szövetkezetnél
: Borbély Bálint Lajos
: Borbély Bálint Lajos
A fogyasztói árak időbeli alakulása, a fogyasztói kosár szerkezetének és különböző változatainak (teljes, nyugdíjas) összehasonlítása
: Simon Tímea
: Simon Tímea
A dabasi nyugdíjas klubok által kínált művelődési lehetőségek
: Kajliné Ludányi Margit
: Kajliné Ludányi Margit
A közösség szerepe a nyugdíjas korúak alkotó szükségleteinek kielégítésében
: Maus Ilona
: Maus Ilona
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
Az elhízás pszichológiai okai és megjelenése a médiában
: Hidvégi Benedek
: Hidvégi Benedek
A senior korosztály növekvő szerepe Magyarország turizmusában
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A distressz okai az építőipari vállalkozók körében
: Szélinger-Bornemissza Réka Zsófia
: Szélinger-Bornemissza Réka Zsófia
AZ IDŐSEBB KOROSZTÁLY EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGA TESTMOZGÁS SZEMPONTJÁBÓL
: Vaszari Virág Zsuzsanna
: Vaszari Virág Zsuzsanna
A csomagolásmentes boltokhoz kapcsolódó fogyasztói attitűd Magyarországon
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
: Bárány Katalin
: Bárány Katalin
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
Az ökológiai termékek lehetőségei Magyarországon és a fogyasztói attitűd vizsgálata
: Fodor Brigitta
: Fodor Brigitta
A napelemes rendszerek kiépítésének attitűd vizsgálata a magyar lakosság körében és azok kapcsolata az állami szabályozásokkal
: Tóth Ádám István
: Tóth Ádám István
A női munkavállalók körében kialakult munkaalkoholizmus és annak okai
: Révész Tímea
: Révész Tímea
A serdülő korosztály lelki egészségét meghatározó tényezők
: Botkovszky Csilla Tímea
: Botkovszky Csilla Tímea
A fogyasztói attitűd befolyásolásának korszerű eszközei a fesztiválturisztikai marketingben
: Vörös Tamara
: Vörös Tamara
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Az ifjúság-és gyermektáborok viszonya a korosztály médiahasználati szokásaikhoz
: Pusztai Petra Lilla
: Pusztai Petra Lilla
A Sportriporteri attitűd változása a televíziózás korában
: Szűcs Levente Ákos
: Szűcs Levente Ákos
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba
: Laczkó Csaba
Patai Andrea - Nyugdíjcélú megtakarítások 40, 40+ korosztály részére
: Patai Andrea
: Patai Andrea
Az idősödő korosztály munkaerp-piaci helyzete és munkavállalási lehetőségei Magyarországon
: Oszvald Kata
: Oszvald Kata
Az vagy, amit iszol? A sörfogyasztással kapcsolatos attitűd és sztereotípiák vizsgálata hazai fogyasztók körében
: Potyondi Zsófia
: Potyondi Zsófia
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka
: Bodor-Vincze Réka
Generational attitude Hungarian Millennials in the sharing economy
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
A középiskolás korosztály egészségre nevelésének lehetőségei – az egészséges táplálkozáson keresztül
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
A Walt Disney Company megítélése a felnőtt korosztály által
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Entrepreneurial Environment and Attitudes In Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
Közteherviseléssel kapcsolatos attitűd vizsgálata
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
Study of Hungarians’ attitudes towards sustainable lifestyle choices - focus on marketing efforts and generational attitudes
: Rédai Virág Patrícia
: Rédai Virág Patrícia
A mesterséges intelligencia alapú technológiákkal kapcsolatos attitűd felmérése a budapesti négycsillagos szállodák vezetői körében
: Kanozsaiová Cyntia
: Kanozsaiová Cyntia
A turizmus attitűd az idegenforgalmi célterületen
: Nagy Éva Ilona
Published: (2010)
: Nagy Éva Ilona
Published: (2010)
Agresszió és erőszak. Az agresszív viselkedés okai, formái, megjelenése oktatási intézményekben. (A „cyber” agresszió terjedése)
: Pásztorné Varga Veronika
: Pásztorné Varga Veronika
Similar Items
-
Atipikus foglalkoztatási formák – Projektmenedzsment nyugdíjas szövetkezetnél
: Borbély Bálint Lajos -
A fogyasztói árak időbeli alakulása, a fogyasztói kosár szerkezetének és különböző változatainak (teljes, nyugdíjas) összehasonlítása
: Simon Tímea -
A dabasi nyugdíjas klubok által kínált művelődési lehetőségek
: Kajliné Ludányi Margit -
A közösség szerepe a nyugdíjas korúak alkotó szükségleteinek kielégítésében
: Maus Ilona -
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia