Marketingfogások a táplálékkiegészítők piacán, valamint Magyarország egyik legismertebb gyártója a Béres Gyógyszergyár Zrt. esetében
Elmentve itt :
| Szerző: | Vass Szilárd |
|---|---|
| További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Marketing Reklám Táplálékkiegészítők Béres Gyógyszergyár Zrt. Magyarország |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4172 |
Hasonló tételek
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett
: Gyökér Dóra Anett
A Béres Gyógyszergyár Zrt. külgazdasági kapcsolatai
: Ilosvai Noémi
: Ilosvai Noémi
Anyagszükséglet-tervezés a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Dörfler Kira
: Dörfler Kira
A Béres Gyógyszergyár Zrt. CSR-tevékenységének elemző bemutatása
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Horváth Zsuzsanna
: Horváth Zsuzsanna
A Béres Gyógyszergyár Zrt. beszerzési folyamatához kapcsolódó információáramlás javítása
: Iván Dóra
: Iván Dóra
Az Ipar 4.0 hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. disztribúciós rendszerére
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária
: Dörfler Kíra Mária
A COVID-19 járvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. export- és importtevékenységére
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN
: Czinger Erik
: Czinger Erik
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán
: Czinger Erik
: Czinger Erik
A Béres Csepptől a Béres Borászatig vezető út
: Bazsó Richárd
: Bazsó Richárd
A fogyasztói döntéshozatal és a fogyasztói hűség kialakulása a táplálékkiegészítők piacán
: Rácz Regina
: Rácz Regina
Táplálékkiegészítők online értékesítése
: André Alexandra
: André Alexandra
A Formula 1 marketingkommunikációs eszközei – Milyen marketingfogások segítségével szárnyal a sport népszerűsége napjainkban?
: Csordás Nóra
: Csordás Nóra
A fogyasztói magatartás és a vásárlási döntési folyamat vizsgálata a sport-táplálékkiegészítők esetében
: Harkai Áron
: Harkai Áron
A táplálékkiegészítők fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
A Béres Csepp bevezetése a japán piacra
: Papp Márió Attila
: Papp Márió Attila
Digitális transzformáció Magyarország egyik vezető életbiztosítójánál
: Bakos Anna
: Bakos Anna
MikulásGyár Európa legismertebb és szervezett karitatív segély akciójának CSR vonala bemutatással, leírással, elemzéssel, értékeléssel.
: Bán Szilvia
: Bán Szilvia
A táplálékkiegészítők piaca és a fogyasztói magatartás és motivációk
: Farda Balázs
: Farda Balázs
Krisna-völgy, mint Magyarország egyik jelentős turisztikai desztinációja
: Sárga Laura
: Sárga Laura
Dolgozói elégedettség mérése Magyarország egyik vezető távközlési vállalatánál
: Sinkó Dávid
: Sinkó Dávid
Magyarország európai uniós csatlakozásának hatása az EGIS Gyógyszergyár Rt-re
: Tábori Tamás Tivadar
: Tábori Tamás Tivadar
Az EGIS Gyógyszergyár Nyrt. pénzügyi teljesítményének, tőzsdei árfolyamának, valamint a vállalat értékének összefüggései
: Farkas Erzsébet
: Farkas Erzsébet
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészitők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészítők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A Béres Actival+Magnézium termék bevezetésének bemutatása és online kommunikációjának elemzése
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf
: Percze Kristóf
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A táplálékkiegészítők fogyasztási szokásainak és sportmárkák által alkalmazott közösségi média marketingstratégiáinak vizsgálata
: Jankó Zsombor
: Jankó Zsombor
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
Egy hazai gyógyszergyár nemzetközi forgalmazói szerződése
: Szücsné Németh Andrea
Megjelent: (2007)
: Szücsné Németh Andrea
Megjelent: (2007)
Minőségbiztosítás a Koraxnál, Magyarország egyik legjelentősebb élelmiszergép-gyártó és forgalmazó vállalatnál
: Kanizsai Ágnes
: Kanizsai Ágnes
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián
: Nagy Krisztián
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Bodor Nóra
: Bodor Nóra
A valószínűségszámítás egyik gyakorlati alkalmazása
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
A megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásának bemutatása az EGIS Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Római Nikolett
: Római Nikolett
Kategóriamenedzsment bevezetésének folyamata az Egis Gyógyszergyár Zrt. import műszaki beszerzéseiben
: Gergye Vivien
: Gergye Vivien
Az EGIS Gyógyszergyár Zrt. költség- eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Deres Dominik
: Deres Dominik
Hasonló tételek
-
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett -
A Béres Gyógyszergyár Zrt. külgazdasági kapcsolatai
: Ilosvai Noémi -
Anyagszükséglet-tervezés a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Dörfler Kira -
A Béres Gyógyszergyár Zrt. CSR-tevékenységének elemző bemutatása
: Gáborik Renáta -
Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Horváth Zsuzsanna