A Fővárosi Nagycirkusz és a magyarországi utazócirkuszok marketingtevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsálek Áron
További közreműködők: Szánthó Dr. Zsuzsanna
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
adminisztratív marketing
ármarketing
cirkusz
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41720

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41720
005 20221011095544.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Zsálek Áron 
245 1 2 |a A Fővárosi Nagycirkusz és a magyarországi utazócirkuszok marketingtevékenysége  |c Zsálek Áron  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a hazai utazócirkuszok és a Fővárosi Nagycirkusz marketingtevékenységének bemutatása és elemzése. Témaválasztásomat két fő tényező indokolja: egyrészt a személyes indíttatás, hiszen már kisgyermekkorom óta érdekel a cirkusz világa és későbbi életem során is meghatározó tényező volt számomra, másrészt pedig a témában még nem született számottevő mennyiségű tanulmány, ezért úgy gondolom érdemes kutatni a területet. Dolgozatom elkészítéséhez szekunder és primer kutatást is végeztem. A szekunder információk mások által végzett korábbi kutatások eredményeként, ,,másodkézből” álltak rendelkezésemre. A szakirodalmi áttekintés a szolgáltatásmarketing és közösségimédia-marketing témában megjelent szakkönyvekben taglaltak feldolgozását jelentette. A közösségi média területének bemutatását két ok miatt is fontosnak véltem: egyrészt a digitális marketing volt a szakirányom egyetemi tanulmányaim során, ezért úgy gondolom, hogy a marketing ezen a területén tudtam legjobban elmélyíteni tudásomat; másrészt a hazai cirkuszok ezen tevekénységét tartják a hirdetési stratégiájuk legfontosabb elemének.Primer kutatásom során kvalitatív és kvantitatív módszert is alkalmaztam, ugyanis szervezeti oldalról is és a közönség szemével is szerettem volna kutatni a választott témámat. A kvalitatív kutatást két mélyinterjú elkészíttetése jelentette két hazai utazócirkuszt működtető artistadinasztia tagjával: az Eötvös Cirkusz részéről Eötvös Susy-val, a Mr. Gerald Cirkusz részéről Tóbiás Reginával. Az interjúkban kapott válaszokat a ,,Szolgáltatásmarketing és 7P modell” című fejezetben használtam fel. A kvantitatív kutatásomat online kérdőíves megkérdezés jelentette, mely során a hazai nézőközönség cirkuszba járási szokásaira és a közösségi médiában való aktivitására voltam elsősorban kíváncsi. 
695 |a 7P modell 
695 |a adminisztratív marketing 
695 |a ármarketing 
695 |a cirkusz 
695 |a közösségi média 
700 1 |a Szánthó Dr. Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41720/1/Szakdolgozat%20Zsa%CC%81lek%20A%CC%81ron.pdf  |z Dokumentum-elérés