Termékminőség

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sulyok Bálint Tamás
További közreműködők: Zelena Dr. András
Kulcsszavak:logisztika
raktárkészlet
raktározás
vevői elégedettség index
vevők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41722
Leíró adatok
Kivonat:Mindennapunk részéve vált, hogy találkozunk termékmegjelenítésekkel és olyan reklámokkal,ami egy adott termék köré összpontosít. Az emberek napi szinten kapcsolatban állnak ezekkela termékmegjelenítésekkel. Rengeteg ember nincsen tisztában azzal, hogy mennyi munka vanazzal, hogy egy termék megjelenhessen különböző TV spotokban, Instagram hirdetésekben,vagy akár webshopokon. Napjainkban több száz embert érint egy reklám videó elkészítése,hogy a végén egy tíz másodperces reklámot átugorjon a fogyasztó egy YouTube videó előtt.Nem is gondolná az átlag fogyasztó, hogy mekkora utat tesz meg egy termék a tervezéstől alegyártáson keresztül, a beszállításon és a kategorizáláson át addig amíg a cégen belül ki nemértékelik a terméket, vagy éppen a prototípust forgalomba nem hozzák, és ha mindenaspektusában megfelel a termék az előírt minőségi eljárásnak, akkor a végfelhasználó számárais elérhető legyen.