Termékminőség

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sulyok Bálint Tamás
További közreműködők: Zelena Dr. András
Kulcsszavak:logisztika
raktárkészlet
raktározás
vevői elégedettség index
vevők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41722

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41722
005 20221011095545.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sulyok Bálint Tamás 
245 1 0 |a Termékminőség  |c Sulyok Bálint Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Mindennapunk részéve vált, hogy találkozunk termékmegjelenítésekkel és olyan reklámokkal,ami egy adott termék köré összpontosít. Az emberek napi szinten kapcsolatban állnak ezekkela termékmegjelenítésekkel. Rengeteg ember nincsen tisztában azzal, hogy mennyi munka vanazzal, hogy egy termék megjelenhessen különböző TV spotokban, Instagram hirdetésekben,vagy akár webshopokon. Napjainkban több száz embert érint egy reklám videó elkészítése,hogy a végén egy tíz másodperces reklámot átugorjon a fogyasztó egy YouTube videó előtt.Nem is gondolná az átlag fogyasztó, hogy mekkora utat tesz meg egy termék a tervezéstől alegyártáson keresztül, a beszállításon és a kategorizáláson át addig amíg a cégen belül ki nemértékelik a terméket, vagy éppen a prototípust forgalomba nem hozzák, és ha mindenaspektusában megfelel a termék az előírt minőségi eljárásnak, akkor a végfelhasználó számárais elérhető legyen. 
695 |a logisztika 
695 |a raktárkészlet 
695 |a raktározás 
695 |a vevői elégedettség index 
695 |a vevők 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41722/1/Term%C3%A9kmin%C5%91s%C3%A9g%206.0.docx-2.pdf  |z Dokumentum-elérés