TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Norina
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
fogyasztói szokások
közösségi média
marketingcsatorna
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41723
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomat az egyik legújabb közösségi média oldalból, a TikTokból írtam és azt kutattam, hogy miképp működik, mint marketingcsatorna, milyen előnyöket és lehetőségeket tár a felhasználóknak. Továbbá kutattam még a felhasználók tulajdonságait, fogyasztási szokásukat az ott megjelenő hirdetések hatására. Az elméleti kutatáson túl egy primer kutatás útján, kérdőíves megkérdezés segítségével próbáltam még jobban feltárni témámat. Témámhoz kapcsolódóan a dolgozatom elején ismertettem a marketing fogalmát, az online marketing tulajdonságait, majd bemutattam a közösségi média történelmét, megjelenését, a közösségi média marketinget, majd ezek ismeretében tértem rá a TikTok bemutatására és végezetül a primer kutatásomat elemeztem.