Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karacs András
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatvédelem
adatvédelmi szabályozás
Adatvezérelt
cookies (sütik)
digitális technológia
first-party adat
online marketing
programmatic
third-party adat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41732

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41732
005 20221011095557.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Karacs András 
245 1 0 |a Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében  |c Karacs András  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő célja bemutatni a programmatic marketinget egészen a digitális marketing kialakulásától, összehasonlítva a hagyományos médiavásárlással is. Továbbá az utóbbi években fokozódó adatvédelmi szabályozásokat tekintem át, valamint a third-party cookie-k és ezáltal a third-party adatok használatának háttérbe kerülését, illetve használatuk ellehetetlenítését és az emiatt előtérbe helyeződő first-party adatok jellemzőit, fontosságát. A dolgozat utolsó részében pedig az online hirdetések, GDPR, adatvédelem és a cégek számára first-party adatok gyűjtésére is használhatü hűségprogramokkal kapcsolatos felmérést végeztem és elemeztem ki. 
695 |a adatvédelem 
695 |a adatvédelmi szabályozás 
695 |a Adatvezérelt 
695 |a cookies (sütik) 
695 |a digitális technológia 
695 |a first-party adat 
695 |a online marketing 
695 |a programmatic 
695 |a third-party adat 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41732/1/Karacs_Andras_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés