Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében
Saved in:
Main Author: | Karacs András |
---|---|
Other Authors: |
Kopcsay Dr. László
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adatvédelem adatvédelmi szabályozás Adatvezérelt cookies (sütik) digitális technológia first-party adat online marketing programmatic third-party adat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41732 |
Similar Items
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András
: Kirilla Dániel András
Fenntartható energetika Magyarországon az energiaválság idejében
: Horváth Mátyás
: Horváth Mátyás
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter
: Kovács Bence Péter
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Adatvédelmi kockázatkezelés egy sportegyesületnél
: Decsi Richárd
: Decsi Richárd
A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?
: Geiger Kristóf
: Geiger Kristóf
Ruhaipari vállalat adatvédelmi rendszerének javítása
: Hajdu Zoltán
: Hajdu Zoltán
Did the caller not book at first?
: Légrádi Nikolett Dalma
: Légrádi Nikolett Dalma
Nyugdíjcélú öngondoskodás előtérbe kerülése Magyarországon a demográfiai változások hatására
: Keserű Gabriella Viktória
: Keserű Gabriella Viktória
Adatvédelmi megfelelés egy multinacionális cég számlázási rendszerében
: Kocsis Viktória Zsuzsanna
: Kocsis Viktória Zsuzsanna
BOOM Party marketing tevékenységének elemzése
: Oláh Balázs
: Oláh Balázs
A GDPR bevezetésének adatvédelmi nehézségei a KKV szektorban
: Zimonyi Dániel
: Zimonyi Dániel
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
Az adatvédelmi szabályozás reformjának hatása a vállalatok HR tevékenységeire
: Kövecses Anita
: Kövecses Anita
Az Európai Unió adatvédelmi rendelkezései és annak technikai megvalósítása
: Perge Gábor
: Perge Gábor
Az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete és annak alkalmazása
: Becker Barbara
: Becker Barbara
A COVID-19 következtében előtérbe kerülő Home Office kialakulásának hatása a munkavégzésre
: Béres Virág
: Béres Virág
A party-service szolgáltatások összehasonlító elemzése a Corvina Party Service példáján keresztül
: Lajtos Petra
: Lajtos Petra
T-Systems Magyarország Zrt. First Class díjcsomagjának piacbevezetése
: Hawartheh Mirjam
: Hawartheh Mirjam
The contrasts of happiness between third and first world countries
: Franco Contreras Renata
: Franco Contreras Renata
Cash flow kimutatás összeállítása magyar és nemzetközi szabályozások tükrében
: Martonosi Lili
: Martonosi Lili
Az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) követelményeinek implementálása egy magyar életbiztosítónál
: Vass Petra
: Vass Petra
A klímaváltozás és a környezetvédelem előtérbe kerülésének hatásai a magyarországi fogyasztók vásárlási szokásaira
: Szőke Anna Boglárka
: Szőke Anna Boglárka
Egy vállalkozás működésének alapkövei a kommunikáció előtérbe helyezésével és a KÉSZ Consulting Kft. bemutatásával
: Vukov Vivien
: Vukov Vivien
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
Do First Swallows Make a Summer? On the Readiness and Maturity of Successors of Family Businesses in Hungary
: Mosolygó-Kiss Ágnes, et al.
Published: (2018)
: Mosolygó-Kiss Ágnes, et al.
Published: (2018)
A Parti sétány vendégház keresőmarketing terve
: Kiss Dávid Zsolt
: Kiss Dávid Zsolt
PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása
: Németh Luca
: Németh Luca
Pénzügyi Adatok Szolgáltatása
: Pálvölgyi László
: Pálvölgyi László
Igazságügyi Adatok Elemzése
: Szuromi Dóra
: Szuromi Dóra
Analysis of the generational differences between first class hotel employees and management
: Tóth-Csák Máté
: Tóth-Csák Máté
A déli parti rendezvények hatása Siófok turizmusára
: Szalaba Szilvia
: Szalaba Szilvia
A nyelvoktatási piac változásai a Covid-19 és az állami szabályozások tükrében
: Markó Hédi
: Markó Hédi
A nyelvoktatási piac változásai a Covid-19 és az állami szabályozások tükrében
: Markó Hédi
: Markó Hédi
The Way Leaders Construct Decision and The Roles Leaders Present in The Twenty-First Century
: Hossó Glória
: Hossó Glória
First Class termékcsomag értékesítése és a termékhez tartozó marketingkommunikációs folyamatok
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A Budapesti kisüzemi sörgyártás trendjei a First sörfőzde példáján keresztül
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Vállalatirányítási rendszer fejlesztése a first facility Ingatlankezelő Kft-n keresztül
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Gépjárművekből származó digitális adatok
: Tóth József
: Tóth József
Similar Items
-
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András -
Fenntartható energetika Magyarországon az energiaválság idejében
: Horváth Mátyás -
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter -
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely -
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf