Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Alexandra
További közreműködők: Forgács Dr. Anna
Kulcsszavak:Accor Hotels
ALL
hűségprogram
Ibis
szállodai marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41733

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41733
005 20221011095558.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magyar Alexandra 
245 1 0 |a Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása  |c Magyar Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban bemutatom az Accort, mint multinacionális céget, mely szállodákat és üdülőhelyeket üzemeltet világszerte. Ezen belül pontosabban kitérek az Ibis Budapest Citysouth hotelre, melyben gyakorlatomat töltöttem Front Office (recepciós) gyakornokként. A cég rendelkezik egy saját hűségprogrammal, melynek "ALL-Accor Live Limitless" a neve, dolgozatom végén ennek előnyeit mutatom be mind a vendégek, mind a szállodák részéről, valamint ehhez kapcsolódóan kitérek a vendégek személyiségtípusaira, ugyanis véleményem szerint nagyon fontos egy ilyen program jó müködéséhez, hogy ismerjük az embereket, valamint alapvetően a szállodaiparban is fontos tudni, mikor, milyen helyzetben, hogyan kell reagálni, hogyan tudjuk megoldani az esetlegesen felmerülő problémákat a vendégekkel. Dolgozatom lezárásaként interjút készítettem a szálloda igazgatójával a progamról, mellyel kicsit pontosabb képet kaphatunk működéséről. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a ALL 
695 |a hűségprogram 
695 |a Ibis 
695 |a szállodai marketing 
700 1 |a Forgács Dr. Anna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41733/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%202022%20%284%29.pdf  |z Dokumentum-elérés