A Koronavírus járvány hatása az elektronikus kereskedelemre Magyarországon, különös tekintettel a B2C szegmensre
Elmentve itt :
Szerző: | Kővágó Veronika |
---|---|
További közreműködők: |
Dobák Dr. Dóra
Tóth Jánosné |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás interjú koronavírus-járvány (COVID-19) webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41742 |
Hasonló tételek
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
A koronavírus járvány hatása az elektronikus kereskedelemre és a csomagszállítást végző szolgáltatókra
: Lénárt Laura
: Lénárt Laura
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A 2020-as koronavírus járvány hatása az e-kereskedelemre
: Visnyei Eszter
: Visnyei Eszter
A B2C marketplacek jelene és jövője
: Juhász Ákos Péter
: Juhász Ákos Péter
A koronavírus-járvány hatása az e-kereskedelemre és a fogyasztói szokásokra Magyarországon
: Lux Éva
: Lux Éva
Az elektronikus kereskedelem jövője. A B2C megjelenési forma az Európai Unió három tagországában
: Horváth Brigitta Mónika
: Horváth Brigitta Mónika
The impact of Covid-19 pandemic to digitalization in B2C sector in Kyrgyzstan
: Kodirova Dinara
: Kodirova Dinara
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
A hazai B2B elektronikus kereskedelem sajátosságai és elemzése
: István Balázs
: István Balázs
Pénzügyi intézmények behajtási folyamatai követeléskezelésének sajátosságai, különös tekintettel a lakossági szegmensre vonatkozóan
: Varga Gyöngyi Judit
: Varga Gyöngyi Judit
B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül
: Bellai Kinga
: Bellai Kinga
A koronavírus-járvány néhány gazdasági hatása és következménye Magyarországon, különös tekintettel a vendéglátásra
: Merth Fanni
: Merth Fanni
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni
: Pógyor Fanni
Digitális marketing a B2B szektorban
: Décsei Kinga
: Décsei Kinga
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
A koronavírus-járvány hatása a munkaerőpiacra Magyarországon
: Jároli Kristóf
: Jároli Kristóf
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Leadgenerálási eszközök elemzése a B2B szektorban
: Wachter Lilla
: Wachter Lilla
A személyes értékesítés a B2B szektorban
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra
: Halász Dóra Alexandra
Közösségi média marketing a B2B szektorban
: Finta Benedek
: Finta Benedek
Elektronikus szolgáltatások fejlődése és terjedése, koronavírus-járvány hatása a fizetési szokásokra.
: Oczot Fruzsina Zsófia
: Oczot Fruzsina Zsófia
A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon
: Fodor-Balatoni Réka
: Fodor-Balatoni Réka
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea
: Németh Andrea
B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon
: Nagy Bogáta Luca
: Nagy Bogáta Luca
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Politikai marketingkommunikáció Magyarországon, a koronavírus járvány idején
: Scheier Krisztián
: Scheier Krisztián
Digitális oktatás a koronavírus járvány idején Magyarországon
: Somodi Dániel Mátyás
: Somodi Dániel Mátyás
A környezetszennyezés kérdése a nemzetközi kapcsolatokban, különös tekintettel az emisszió-kereskedelemre
: Sivák Csilla
: Sivák Csilla
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
Entwicklung erfolgreicher Vertriebsstrategien im B2B- Bereich im Digitalenzeitalter
: Murvai Márton László
: Murvai Márton László
Entwicklung erfolgreicher Vertriebsstrategien im B2B-Bereich im Digitalenzeitalter
: Murvai Márton László
: Murvai Márton László
Hasonló tételek
-
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya -
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek -
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra -
A koronavírus járvány hatása az elektronikus kereskedelemre és a csomagszállítást végző szolgáltatókra
: Lénárt Laura -
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula