Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hetényi Tibor Pál
További közreműködők: Eckert Bálint
Zajdó Csaba
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
optimonk
összehasonlító elemzés
SaaS
szoftvermarketing
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41751
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban egy nemzetközileg is elismert hazai szoftverszolgáltató, az OptiMonk példáján keresztül mutatom be a szolgáltatásmarketing sajátosságait. Hogy teljesebb képet adhassak a szakma jellegzetességeiről, egy amerikai konkurenssel összehasonlítva vizsgáltam a cég marketingtevékenységét. A primer és szekunder kutatás során számos érdekes összefüggésre lettem figyelmes az online eszközök szerepétől a SaaS vállalkozások egyedi jellemzőin át az ügyfélvélemények fontosságáig - de ami még ennél is lényegesebb: kinyílt előttem egy olyan szakma kapuja, amiről eddig csak feltételeztem, hogy mennyire színes és sokrétű. Szakdolgozatomban ezeket az élményeket és tapasztalatokat mutatom be.