Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hetényi Tibor Pál
További közreműködők: Eckert Bálint
Zajdó Csaba
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
optimonk
összehasonlító elemzés
SaaS
szoftvermarketing
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41751

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41751
005 20221011101421.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hetényi Tibor Pál 
245 1 0 |a Szolgáltatásmarketing a gyakorlatban - összehasonlító elemzés az OptiMonk és konkurense, az OptinMonster példáján keresztül  |c Hetényi Tibor Pál  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban egy nemzetközileg is elismert hazai szoftverszolgáltató, az OptiMonk példáján keresztül mutatom be a szolgáltatásmarketing sajátosságait. Hogy teljesebb képet adhassak a szakma jellegzetességeiről, egy amerikai konkurenssel összehasonlítva vizsgáltam a cég marketingtevékenységét. A primer és szekunder kutatás során számos érdekes összefüggésre lettem figyelmes az online eszközök szerepétől a SaaS vállalkozások egyedi jellemzőin át az ügyfélvélemények fontosságáig - de ami még ennél is lényegesebb: kinyílt előttem egy olyan szakma kapuja, amiről eddig csak feltételeztem, hogy mennyire színes és sokrétű. Szakdolgozatomban ezeket az élményeket és tapasztalatokat mutatom be. 
695 |a marketing 
695 |a optimonk 
695 |a összehasonlító elemzés 
695 |a SaaS 
695 |a szoftvermarketing 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Eckert Bálint  |e ths 
700 1 |a Zajdó Csaba  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41751/1/szakdolgozat_hete%CC%81nyi_tibor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41751/2/SZTK_O_hete%CC%81nyi_tibor.pdf  |z Dokumentum-elérés