Beszerzés megoldásának módja, szállítói és vevői kapcsolatok kezelése és az ezt támogató szoftverek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Blanárik Ádám
További közreműködők: Szalánczy Dóra
Kulcsszavak:21. század
accounting
ábrák
beszállító(k)
vevők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41801
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom fő témája az ügyfelekkel való kapcsolatteremtés és a kialakult kapcsolatok kezelése. A XI. századra a világon szinte bármit bárhonnan elérhetünk a különböző informatikai rendszerek segítségével, de nem kell minden esetben feltétlenül globálisan gondolkodni. Mára ezek a szoftverek a vállalat belső- és mikrokörnyezetében is hatalmas szerepet játszanak és nagy mértékben megkönnyíthetik a vállalat működését, és annak fejlődését. Ugyanakkor nem szabad egyedül ezekre az informatikai támogató rendszerekre és megoldásokra hagyatkozni, ha az ügyfelekkel (vevő és szállító egyaránt) való kapcsolatteremtés és annak megőrzése a cél. Nem szabad megfeledkezni az emberi kapcsolatokról. Az ügyfelek közötti kapcsolat tekintetében a személyes tapasztalatok sokkal nagyobb mértékben meghatározóak mint egy internetes felület használata. A dolgozat során ennek a két tényezőnek a fontosságát is meg fogom vizsgálni. Úgy gondolom ennek bemutatására tökéletes alanyként szolgál a Lenner-Mächler Optika Látszerészeti Kft. Korábbi tanulmányaim során lehetőségem volt betekinteni a cég működésébe és számos hasznos információ áll a rendelkezésemre, amit kamatoztatni tudok záródolgozatom témáinak szemléltetése során. A cég tevékenységi körébe tartozik a szemüvegek értékesítése és javítása emellett az ügyfelek szemvizsgálata. Évente rengeteg új vevő érkezik, de számos ügyfelük visszatérő vendégnek számít. A másik oldalról tekintve nem dolgozik együtt sok szállítóval, de azokkal régóta és ennek köszönhetően szoros kapcsolat alakult ki velük. Ahogy haladott előre a korban és fejlődött a technológia, úgy igyekezett a vállalat lépést tartani a trendekkel. Ennek érdekében számos informatikai rendszer használatát vezette be, amelyek mind nagy segítségére vannak a mindennapos tevékenysége elvégzésében, legyen szó a vevőkkel vagy a szállítókkal való kapcsolattartásról. A dolgozatomban érintett témák során igyekszem konkrét példával szolgálni a cég megoldásain, alkalmazott módszerein keresztül.