Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyi Nikolett
További közreműködők: Szabó-Finster Judit
Kulcsszavak:Barack Thermal Resort
kommunikáció
marketing
marketing tevékenység
marketingkommunikáció
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41804

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41804
005 20221011101552.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baranyi Nikolett 
245 1 0 |a Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében  |c Baranyi Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő témája a marketingstratégia és azon belül a marketing kommunikáció a Barack Thermal Resort működésében. Azért ezt a témát választottam, mivel szakmai gyakorlatom alatt közelebbről is megismerkedhettem a marketing világával és szerettem volna még mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan pedig a Barack Thermal Resort egy olyan vállalkozás, amely ebben a körben tapasztalt és sokrétű, kellő segítséget biztosítva számomra. Témám aktuális, hiszen mindennapjaink részét képezik a reklámok, hirdetések. A rohamos fejlődések, a változó trendek és az, hogy egy vállalat mindehhez hogyan tud alkalmazkodni. Úgy gondolom, fontos, hogy egy átfogó képet kapjunk erről. Záródolgozatomat két részre lehet bontani. Első felében a marketing elméleti oldalát közelítettem meg a tanultak és szakirodalmak segítségével. Itt megjelenik maga a marketing, az internet hatásása, a hatékony kommunikáció, a marketing mix, a marketingkommunikáció és a SWOT analízis is. Majd a koronavírus hatásait is megvizsgáltam a reklámiparra kivetítve, a Magyar Reklámszövetség kutatása alapján. Ezt fontosnak tartottam, hiszen életünket teljesen felforgatta a koronavírus, ez pedig a marketing világában is érezhető. A második részben pedig a Barack Thermal Resort-ot mutattam be. Marketingtevékenységét elemeztem különböző szempontok alapján, amik az elméleti részben is szerepeltek, ezzel mutatva, hogyan is épül fel a cég marketingstratégiája, milyen marketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak és ezeket hogyan teszik. Hogyan valósulnak meg az elméleti oldalon leírt szempontok a gyakorlati oldalon. Ezután javaslatokat fogalmaztam meg a vállalat számára, amely véleményem szerint fontos lenne a komplexum működésében. 
695 |a Barack Thermal Resort 
695 |a kommunikáció 
695 |a marketing 
695 |a marketing tevékenység 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Szabó-Finster Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41804/1/Baranyi-Nikolett-Z%C3%A1r%C3%B3dolgozatom.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41804/2/Baranyi%20Nikolett-%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés