A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra.
Elmentve itt :
| Szerző: | Póré Bence |
|---|---|
| További közreműködők: | Fehér Katalin |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Játék Gamifikáció Fogyasztói lojalitás Fogyasztói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/419 |
Hasonló tételek
Gamification a vállalati ösztönzésben
: Schlosser Bence Kristóf
: Schlosser Bence Kristóf
Gamification a vállalatfejlesztésben
: Izbriszov Vitalij
: Izbriszov Vitalij
Gamification – Játékalapú megoldások
: Heiszman Tamás
: Heiszman Tamás
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
A gamification jelentősége a szakképzésben
: Monoki Miklós Lászlóné
: Monoki Miklós Lászlóné
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
Gamification- a "játékos" toborzás-kiválasztás eszköze
: Sándor Csilla
: Sándor Csilla
A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül
: Boros Gréta
: Boros Gréta
Gamification of financial services - How it affects behaviours
: Aslan Kamal
: Aslan Kamal
Milyen hatással van a gamification a teljesítményre?
: Kalacsi Balázs
: Kalacsi Balázs
Gamification 2.0 - The new trend in business life
: Baji Nóra
: Baji Nóra
A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
: Simon Richárd
: Simon Richárd
Community engagement strategies Impact of internal communities on business and employees
: Dereviakina Margarita
: Dereviakina Margarita
Játékosítás a a munkahelyen - A gamification hatása a dolgozói elkötelezettségre
: Csányi Petra
: Csányi Petra
Dorko’s Engagement with the Sports Community A Study of Sponsorship and Athlete Collaborations in Hungary
: Kajdon Blanka
: Kajdon Blanka
A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül
: Könnyű Sarolta
: Könnyű Sarolta
Az oktatás és képzés hatása az elégedettségre, lojalitásra, motiváltságra és csapatmunkára a GEDIA Hungary Kft-nél
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
A strategic approach to stakeholder engagement and scenario planning
: Ács Annamária
Megjelent: (2024)
: Ács Annamária
Megjelent: (2024)
The role of team building on employee engagement a case of BASF Hungária Kft.
: Kelemen Dóra
: Kelemen Dóra
Nemzetközi üzletfejlesztés az ENGAGE program keretein belül
: Balatoni Dalma Réka
: Balatoni Dalma Réka
A családi vállalkozás vezetőjének hatása a munkavállalói lojalitásra és árnyéka a vállalat jövőjére - A Muhel Kemencetechnika Kft. vizsgálata
: Muhel Emese Judit
: Muhel Emese Judit
Building a culture of full engagement within a firm in Hungary
: Horváth Róbert
: Horváth Róbert
Personalization in Marketing as an effective strategy to improve customer engagement A case study of Spotify
: Nguyen My Linh
: Nguyen My Linh
Personalization in Marketing as An Effective Strategy to Improve Customer Engagement A case study of Spotify
: Nguyen My Linh
: Nguyen My Linh
The impacts of organizational culture and employee engagement on job satisfaction The case of multinational enterprise in hungray
: Baatarjav Munkh-Undrakh
: Baatarjav Munkh-Undrakh
Improving engagement through internal communication factors of Philips Lighting University
: Török Gergely Bálint
: Török Gergely Bálint
Customer Awareness & Engagement for Healthier Food – The Rewe #Dubistzucker (#Youaresugar) Campaign
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
: Tribak Imad
Megjelent: (2025)
: Tribak Imad
Megjelent: (2025)
How to engage employees considered to be innovators to turn the introduction of IBM Connections into success.
: Malata Alexandra Dorina
: Malata Alexandra Dorina
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
Maximising Engagement on TikTok - A Comparison of Ryanair’s and Duolingo’s Platform-Specific Strategies
: Petkó Laura Csenge
: Petkó Laura Csenge
Környezetvédelem és fenntartható fejlődés a szállodaiparban Planet 21, Green Engage és a jövő
: Fekete Dorina
: Fekete Dorina
How can Ericsson Netherlands increase employee engagement to provide grounds for effective change management?
: Cseri Lilla Fruzsina
: Cseri Lilla Fruzsina
Examining the quality of accounting data regarding reports from Hungarian MSMEs engaged in commercial activities
: Denich Ervin, et al.
Megjelent: (2023)
: Denich Ervin, et al.
Megjelent: (2023)
Efforts of state and non-state actors in preserving cultural heritage though local engagement in Jordan
: Abu-Naim M. M. Jenin
: Abu-Naim M. M. Jenin
Consumer Behaviour Chocolate Packaging
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
The impact of the deposit return system on Hungarian consumer behaviour
: Faragó Bence
: Faragó Bence
Evaluating Policy Orientation and Stakeholder Engagement in the EU’s Green Initiatives for Industry 4.0 Adoption in SMEs A Systematic Literature Review
: Ekrami Mansoor, et al.
Megjelent: (2024)
: Ekrami Mansoor, et al.
Megjelent: (2024)
Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance
: Murombo Charity, et al.
Megjelent: (2025)
: Murombo Charity, et al.
Megjelent: (2025)
Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance
: Murombo Charity, et al.
Megjelent: (2025)
: Murombo Charity, et al.
Megjelent: (2025)
Hasonló tételek
-
Gamification a vállalati ösztönzésben
: Schlosser Bence Kristóf -
Gamification a vállalatfejlesztésben
: Izbriszov Vitalij -
Gamification – Játékalapú megoldások
: Heiszman Tamás -
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára -
A gamification jelentősége a szakképzésben
: Monoki Miklós Lászlóné