A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra.
Elmentve itt :
Szerző: | Póré Bence |
---|---|
További közreműködők: | Fehér Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Játék Gamifikáció Fogyasztói lojalitás Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/419 |
Hasonló tételek
Gamification a vállalati ösztönzésben
: Schlosser Bence Kristóf
: Schlosser Bence Kristóf
Gamification a vállalatfejlesztésben
: Izbriszov Vitalij
: Izbriszov Vitalij
Gamification – Játékalapú megoldások
: Heiszman Tamás
: Heiszman Tamás
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
A gamification jelentősége a szakképzésben
: Monoki Miklós Lászlóné
: Monoki Miklós Lászlóné
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
Gamification- a "játékos" toborzás-kiválasztás eszköze
: Sándor Csilla
: Sándor Csilla
A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül
: Boros Gréta
: Boros Gréta
Gamification of financial services - How it affects behaviours
: Aslan Kamal
: Aslan Kamal
Milyen hatással van a gamification a teljesítményre?
: Kalacsi Balázs
: Kalacsi Balázs
Gamification 2.0 - The new trend in business life
: Baji Nóra
: Baji Nóra
Community engagement strategies Impact of internal communities on business and employees
: Dereviakina Margarita
: Dereviakina Margarita
A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
: Simon Richárd
: Simon Richárd
Játékosítás a a munkahelyen - A gamification hatása a dolgozói elkötelezettségre
: Csányi Petra
: Csányi Petra
Dorko’s Engagement with the Sports Community A Study of Sponsorship and Athlete Collaborations in Hungary
: Kajdon Blanka
: Kajdon Blanka
A strategic approach to stakeholder engagement and scenario planning
: Ács Annamária
Megjelent: (2024)
: Ács Annamária
Megjelent: (2024)
The role of team building on employee engagement a case of BASF Hungária Kft.
: Kelemen Dóra
: Kelemen Dóra
A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül
: Könnyű Sarolta
: Könnyű Sarolta
Az oktatás és képzés hatása az elégedettségre, lojalitásra, motiváltságra és csapatmunkára a GEDIA Hungary Kft-nél
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Nemzetközi üzletfejlesztés az ENGAGE program keretein belül
: Balatoni Dalma Réka
: Balatoni Dalma Réka
A családi vállalkozás vezetőjének hatása a munkavállalói lojalitásra és árnyéka a vállalat jövőjére - A Muhel Kemencetechnika Kft. vizsgálata
: Muhel Emese Judit
: Muhel Emese Judit
Building a culture of full engagement within a firm in Hungary
: Horváth Róbert
: Horváth Róbert
Personalization in Marketing as an effective strategy to improve customer engagement A case study of Spotify
: Nguyen My Linh
: Nguyen My Linh
Personalization in Marketing as An Effective Strategy to Improve Customer Engagement A case study of Spotify
: Nguyen My Linh
: Nguyen My Linh
The impacts of organizational culture and employee engagement on job satisfaction The case of multinational enterprise in hungray
: Baatarjav Munkh-Undrakh
: Baatarjav Munkh-Undrakh
Improving engagement through internal communication factors of Philips Lighting University
: Török Gergely Bálint
: Török Gergely Bálint
Customer Awareness & Engagement for Healthier Food – The Rewe #Dubistzucker (#Youaresugar) Campaign
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
How to engage employees considered to be innovators to turn the introduction of IBM Connections into success.
: Malata Alexandra Dorina
: Malata Alexandra Dorina
Környezetvédelem és fenntartható fejlődés a szállodaiparban Planet 21, Green Engage és a jövő
: Fekete Dorina
: Fekete Dorina
Consumer Behaviour Chocolate Packaging
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
How can Ericsson Netherlands increase employee engagement to provide grounds for effective change management?
: Cseri Lilla Fruzsina
: Cseri Lilla Fruzsina
Examining the quality of accounting data regarding reports from Hungarian MSMEs engaged in commercial activities
: Denich Ervin, et al.
Megjelent: (2023)
: Denich Ervin, et al.
Megjelent: (2023)
Efforts of state and non-state actors in preserving cultural heritage though local engagement in Jordan
: Abu-Naim M. M. Jenin
: Abu-Naim M. M. Jenin
The impact of the deposit return system on Hungarian consumer behaviour
: Faragó Bence
: Faragó Bence
Mogyi Crasssh! Consumer Analysis
: Tóth Roland
: Tóth Roland
Social Media and Consumer Behavior
: Varga Csenge
: Varga Csenge
Food Allergy and Consumer Behaviour
: Sreenivas Murthy Anirudh
: Sreenivas Murthy Anirudh
The Behavior of Moroccan Cyber Consumer
: Ezziani Moulay Smail
: Ezziani Moulay Smail
Evaluating Policy Orientation and Stakeholder Engagement in the EU’s Green Initiatives for Industry 4.0 Adoption in SMEs A Systematic Literature Review
: Ekrami Mansoor, et al.
Megjelent: (2024)
: Ekrami Mansoor, et al.
Megjelent: (2024)
Hasonló tételek
-
Gamification a vállalati ösztönzésben
: Schlosser Bence Kristóf -
Gamification a vállalatfejlesztésben
: Izbriszov Vitalij -
Gamification – Játékalapú megoldások
: Heiszman Tamás -
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára -
A gamification jelentősége a szakképzésben
: Monoki Miklós Lászlóné