Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
Saved in:
Main Author: | Juszt Fanni |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Facebook Közösségi média Telekommunikáció Marketing UPC Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4190 |
Similar Items
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella
: Szomszéd Izabella
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese
: Redele Szabina Emese
A Lámfalussy Sándor Szakkollégium finanszírozása nonprofit szervezeteken kereszül
: Kuik Dorottya
: Kuik Dorottya
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn
: Tóth Adrienn
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna
: Bálint Emese Magdolna
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Az elektronikus kereskedelem bemutatása a UPC példáján keresztül
: Juhos Szabina
: Juhos Szabina
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett
: Dira Zsanett
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
: Patyi Bernadett
: Patyi Bernadett
Politikai karaktergyilkosság a Facebookon keresztül a 2022-es választások időszakában
: Staudt Gábor
: Staudt Gábor
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
Hatékony belső marketing eszközök - A Budapest Bank Zrt. gyakorlatának bemutatása
: Lovas Kitti
: Lovas Kitti
A Hódtrans Kft. szállítmányozási gyakorlatának bemutatása
: Forrai Dominika
: Forrai Dominika
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Magyarország, mint beruházási helyszín az ITDH befektetés-ösztönzési tevékenységén keresztül bemutatva
: Berta Viktor
Published: (2008)
: Berta Viktor
Published: (2008)
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Belső ellenőrzés rendszerének bemutatása egy tankerületi központ tevékenységén keresztül
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
A direkt marketing alkalmazási lehetőségeinek bemutatása egy építőipari vállalkozás, a Kámea Consult Kft. tevékenységén keresztül
: Tomopulosz Athina
Published: (2012)
: Tomopulosz Athina
Published: (2012)
Egy vállalkozás önköltség-számítási gyakorlatának bemutatása és értékelése
: Cene András
: Cene András
A konferenciaszervezés folyamatának bemutatása a Global Leading Conferences Kft. tevékenységén keresztül
: Gyurkó Gréta
: Gyurkó Gréta
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
A UPC Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Haluska Bálint
: Haluska Bálint
Az IKEA raktárlogisztikai gyakorlatának vizsgálata
: Ferincz Viktória
: Ferincz Viktória
Az IKEA raktárlogisztikai gyakorlatának vizsgálata
: Ferincz Viktória
: Ferincz Viktória
Abas vállalatirányítási rendszer bemutatása Vision SMT Kft elektronikai bérgyártás tevékenységén keresztül
: Kozéki Ágnes Éva
: Kozéki Ágnes Éva
A magánnyugdíjpénztárak gazdálkodásának és befektetési tevékenységének bemutatása a Dimenzió Magánnyugdíjpénztár tevékenységén keresztül
: Bánné Benedek Brigitta
: Bánné Benedek Brigitta
A társadalmi felelősségvállalás gyakorlatának bemutatása a Xerox Corporation példáján keresztül
: Torhosi Dorottya
: Torhosi Dorottya
A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
: Andó Benedek
: Andó Benedek
Similar Items
-
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella -
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese -
A Lámfalussy Sándor Szakkollégium finanszírozása nonprofit szervezeteken kereszül
: Kuik Dorottya -
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória -
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn