A Honvédelmi Minisztérium Költségvetés Gazdálkodási Információs Rendszer Ügyfélszolgálati Rendszer alkalmazásának vizsgálata, további fejlesztési lehetőségei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boday Patrik
További közreműködők: Németh Dr. János Pál
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:állami költségvetés
CRM
digitalizáció
honvédelem
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41912
Leíró adatok
Kivonat:A Honvédelmi Minisztérium belső Ügyfélszolgálati Rendszere. A rendszer működése az Ügyfélkapu működéséhez hasonlítható, honvédségi dolgozók vonatkozásában. Az online felületen adatmódosítások és lekérdezések indíthatók, bejelentéseket tehetünk, üzenet írhatunk, azok állapotát valós időben nyomon követhetjük. Milyen ügyekkel találkozhatunk? Az ÜSZR ügyintézés során – többek között - lehetővé válik a szolgálati jogviszony igazolás kérése, családi pótlék igazolásának igénylése, valamint elérhetőek a havi jövedelmekről szóló igazolások és az SZJA bevallás előkészítéséhez szükséges munkáltatói igazolások (M30) letöltése. Az ÜSZR egy ügyviteli szoftver, amely ügykezelést és üzenetküldést tesz lehetővé. Négy fajta ügytípust különböztetünk meg: automata-félautomata-manuális és kampány ügyek.