Jegykezelő rendszerek bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kővári Martin
Other Authors: Varga Tibor
Kulcsszavak:Hibajegy kezelés
informatika
informatikai rendszer(ek)
ITIL
ITSM
Ticketing system
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41942
Description
Abstract:"....Az issue tracking system (más néven ITS, trouble ticket system) egy olyan számítógépes szoftvercsomag, amely a problémák listáit kezeli és karbantartja. A problémakövető rendszereket általában együttműködésben használják - különösen nagy vagy elosztott együttműködésekben -, de az egyének is alkalmazhatják az időgazdálkodás vagy a személyes termelékenység részeként...." "....Az IT-szolgáltatásmenedzsment, rövidítve ITSM, a szolgáltató szervezetek speciális szervezeti képességeit jelöli, amelyeket a szolgáltatott IT-szolgáltatások révén az ügyfelek számára értéket nyújtanak. Ezek a képességek magukban foglalják az összes folyamatot, eszközt, funkciót, valamint a szervezet által az ügyfélérték nyújtásához használt tárgyi és immateriális eszközöket...." "...A jegykezelő rendszer, más néven jegykezelő szoftver, olyan szoftver, amelyet az ügyfélszolgálat képviselői a bejövő ügyfélkérdések kezelésére és tárolására használnak több csatornáról. A jegykezelő szoftver egyszerűsíti a közösségi média, az élő chat, az e-mail, a telefon és az ügyfélportálok összes ügyfélüzenetét...."