A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Dudás Kata |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adaptáció export marketingeszközök marketingstratégiák nemzetközi marketing standardizálás versenytársak elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41943 |
Hasonló tételek
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A DELTA - TECH Mérnöki Iroda Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Dudás-Grényi Judit
: Dudás-Grényi Judit
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
Az Emerson Process Management Magyarország Kft. magyar piacralépésének vizsgálata és a logisztikai támogató hátterének bemutatása
: Szalai Viktória
: Szalai Viktória
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
FinTech
: Molnár Ádám
: Molnár Ádám
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
FinTech Disruptions in wealth management
: Eckert Emília Viola
Megjelent: (2019)
: Eckert Emília Viola
Megjelent: (2019)
FinTech Disruptions in Wealth Management
: Eckert Emília Viola
: Eckert Emília Viola
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
A FinTech hatása a bankszektorra
: Antalóczi Tímea Adrienn
: Antalóczi Tímea Adrienn
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
FinTech - felforgató vagy fenntartó innováció
: Varga Katalin
: Varga Katalin
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
A hazai kiselőadók kihívásai és marketingstratégiái az élőzenei szcénában
: Muhi Áron Balázs
: Muhi Áron Balázs
A Steel-tech kft. költség- és eredmény alakulásának elemzése, piaci helyzetének elemzése
: Koppány Katalin Eszter
: Koppány Katalin Eszter
A "Mould-Tech" Kft. költséggazdálkodásának átfogó vizsgálata
: Bécs Tibor
: Bécs Tibor
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
A Diotex-Bio Kft. tevékenységének marketingstratégiai elemzése, az egészségügy, mint piaci szegmens szempontjából
: Csabányi Krisztina Andrea
: Csabányi Krisztina Andrea
An Overview of FinTech on Digital Currency and Internet Banking
: Galib MD Sheikh
: Galib MD Sheikh
FinTech Startup-ok marketingkommunikációjának elemzése az 5M modell szerint
: Babicz Krisztina
: Babicz Krisztina
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a NapraKész Kft. számára
: Tolner Zsófia
: Tolner Zsófia
Hasonló tételek
-
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György -
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa -
A DELTA - TECH Mérnöki Iroda Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Dudás-Grényi Judit -
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn -
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs