Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Barnóth Petra |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Tóth Róbert János
Faragóné Lepp Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM szervezeti hatékonyság ügyfél ügyfélkapcsolati menedzsment ügyfélpanasz-kezelés ügyfélszolgálat ügyintézés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41958 |
Hasonló tételek
Az emberi erőforrás motivációját és hatékonyságát befolyásoló tényezők értékelése EVALUATING THE FACTORS INFLUENCING THE MOTIVATION AND EFFECTIVENESS OF HUMAN RESOURCES
: Péter Erzsébet
: Péter Erzsébet
A vállalkozás tevékenységének hatékonyságát (termelékenységét) befolyásoló külső és belső tényezők hatásainak elemzése.
: Oláh Bence
: Oláh Bence
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
A tanulás hatékonyságát elősegítő módszerek és eszközök
: Dányi Imre
: Dányi Imre
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Rendelési igények feldolgozásának automatizálása - Hogyan növeljük egy vállalat beszerzésének hatékonyságát?
: Gajdócsi Vivien
: Gajdócsi Vivien
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Vállalatok innovációs teljesítményét befolyásoló tényezők vizsgálata
: Piller Nándor
: Piller Nándor
A telefonkészülék vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Kelemen Norbert
: Kelemen Norbert
A Team Academy specializációs hallgatók vállalkozásindítási szándékát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Jónás Petra
: Jónás Petra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A fenntartható fogyasztói döntést befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lipták Kata
: Lipták Kata
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Pályázzunk vagy mégsem? Avagy mennyire segíti a mezőgazdasági gazdaságok hatékonyságát és jövedelmezőségét a támogatások igénybevétele
: Varga Orsolya Fruzsina
: Varga Orsolya Fruzsina
Vitamin vásárlási szokások - A fogyasztói döntést befolyásoló tényezők
: Bozó Petra
: Bozó Petra
A fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata az EFOTT alapján
: Kakuk Dzsenifer Jusztina
: Kakuk Dzsenifer Jusztina
A fuvarköltséget befolyásoló tényezők vizsgálata a közúti árufuvarozásban
: Klein Zsófia
: Klein Zsófia
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
Az emberi erőforrás motivációját és hatékonyságát befolyásoló tényezők értékelése EVALUATING THE FACTORS INFLUENCING THE MOTIVATION AND EFFECTIVENESS OF HUMAN RESOURCES
: Péter Erzsébet -
A vállalkozás tevékenységének hatékonyságát (termelékenységét) befolyásoló külső és belső tényezők hatásainak elemzése.
: Oláh Bence -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett -
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien -
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra