A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dobó Edina
Other Authors: Marosán Dr. György
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketingstratégia
Marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4197

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4197
005 20221011100735.0
008 151207suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dobó Edina 
245 1 2 |a A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében   |b A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása   |c Dobó Edina  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében : A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása 
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Marketing 
700 1 |a Marosán Dr. György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4197/1/Dob%C3%B3%20Edina%20Szakdolgozat%202015_v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés