Customer Relationship Management integrációja vállalatirányítási rendszerekbe

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ihász Attila
További közreműködők: Hajmási Éva
Kulcsszavak:adatbáziskezelés
CRM
dokumentumkezelés
ERP rendszerek
projektkontrolling
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41971
Leíró adatok
Kivonat:A számítógépek, és az általuk létrehozott rendszerek fejlődése jelentősen elősegítette a vállalatok információs, - és kommunikációs folyamatának javulását. Témaválasztásom hátterében az állt, hogy szerettem volna a szakmai gyakorlatom során elvégzett feladatok mellett kicsit mélyebb betekintést nyerni a vállalat saját fejlesztésű ERP rendszerébe, a Fisher First™-be. Leginkább arra voltam kíváncsi, hogy egy nagyvállalat életében milyen hatásai vannak az ügyfélkapcsolat menedzsmentnek a gyártási, - és projektirányítási folyamatokra. A szakmai gyakorlati hely kiválasztása során az elsődleges cél az volt számomra, hogy kamatoztatni tudjam a képzés során tanultakat, - illetve betekintést nyerhessek egy vállalat gyártási és folyamatirányítási rendszerébe.