Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csavajda Ábel Boldizsár
További közreműködők: Bőszéné Török Henriett
Marciniak Dr. Róbert András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:automatizáció - automatizálás
digitalizálás - digitalizáció
digitális gazdaság
esettanulmány
szolgáltató központ
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41998

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41998
005 20221011102127.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csavajda Ábel Boldizsár 
245 1 0 |a Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban  |c Csavajda Ábel Boldizsár  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom fő témája a digitális transzformáció folyamata egy szolgáltató központban. Részletesen foglalkoztam a technológiai megoldásokkal és a robotikus automatizációs rendszerekkel, amelyek bevezetésre kerültek a munkahelyemen a technika fejlődése során.A kutatásom hipotézise, hogy a munkahelyemen megvalósult digitalizáció jelentős mértékben elősegítette a vállalat növekedését, valamint a különböző technológiai újítások megkönnyítették a munkavállalók számára a munkát, javították az ügyfélelégedettséget, valamint optimalizálták a költségeket. A kutatási eredményeimet esettanulmány feldolgozás módszerével mutatom be, valamint az információk megszerzéséhez kevert típusú interjúkat készítettem a vállalatnál dolgozó szakemberekkel és céges kimutatásokat, dokumentációkat dolgoztam fel. Az interjúk alanyai az SSC-ben dolgozó innovációért és fejlesztésekért felelős felsővezetők, HR osztály, valamint csoportvezetők és alkalmazottak voltak, akiknek nagy mértékben érinti a munkáját az új rendszerek bevezetése. Az esettanulmányom fókuszában a technológiai újítások és az új szoftverek részletes bemutatása állt. A dolgozatomban bemutatom, hogy mit jelent az SSC fogalma, valamint a digitalizáció és milyen technológiákat lehet alkalmazni egy szolgáltatóközpont munkafolyamatainál, valamint miként hat ez a vállalatra.A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a digitális gazdaságban stratégiai fontosságú az új technológiák integrálása a vállalat működésébe, valamint ezen újítások jelentős mértékben tudnak erőforrást optimalizálni és költséget minimalizálni. 
695 |a automatizáció - automatizálás 
695 |a digitalizálás - digitalizáció 
695 |a digitális gazdaság 
695 |a esettanulmány 
695 |a szolgáltató központ 
700 1 |a Bőszéné Török Henriett  |e ths 
700 1 |a Marciniak Dr. Róbert András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41998/1/Szakdolgozat_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41998/2/szakdolgozati-osszefoglalas_Csavajda_Abel_.pdf  |z Dokumentum-elérés