Harc a fiatalokért Marketingkutatás a fiatalok körében a Rossmann Drogéria és a Rossmann kereskedelmi márkáinak népszerűsítése érdekében
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Virág Viola |
---|---|
További közreműködők: | Józsa Prof. Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4206 |
Hasonló tételek
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Harc a bankkártya-elfogadásban Fókuszban a visszaélések
: Udvardi Bianka
: Udvardi Bianka
Harc a kávépiacon A franchise kávéházak és az újhullámos trend versenye
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A szegénység elleni harc ázsiai szószólója Amartya Sen
: Nadicsán József
Megjelent: (2012)
: Nadicsán József
Megjelent: (2012)
Harc a pénzmosás ellen – hazai és globális vonatkozások
: CZOMBA TAMÁS
: CZOMBA TAMÁS
Az ügyfelekért és ügyfélélményért folytatott harc a bankvilágban
: Regős Csaba Gergő
: Regős Csaba Gergő
Harc a figyelemért, avagy a gerillamarketingben rejlő lehetőségek
: Sebestyén János
: Sebestyén János
A magyarországi régiók versenyképessége, harc a külföldi működőtőkéért
: Rostási Esztella
: Rostási Esztella
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Klíma felmelegedés elleni harc az EU ETS és különböző erőfeszítések tükrében
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
A közösségi média hatása az értékpapírpiacra, harc a nagybefektetőkkel egy eseményelemzés.
: Hojer Dominik
: Hojer Dominik
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
Harc a tehetségekért - az Employer branding szerepe és létjogosultsága Magyarországon
: Pataki Kinga
: Pataki Kinga
Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
: Szebeni Brigitta
: Szebeni Brigitta
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
Áfa csalások elleni harc az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző rendszer segítségével
: Kass Tímea
: Kass Tímea
A pénzmosás szabályozása a magyar jogban és az ellene való harc eszközei
: Hegedüs Szilvia Anita
: Hegedüs Szilvia Anita
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon
: Uhrin Ágnes
: Uhrin Ágnes
A szervezett bűnözés és az ellene folytatott harc az Európai Unióban Magyarország példáján, különös tekintettel a számítógépes bűnözésre
: Kalácska Dóra
Megjelent: (2013)
: Kalácska Dóra
Megjelent: (2013)
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
: Piskorski Viola
: Piskorski Viola
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
Élelmiszer és drogéria ipari, kereskedelmi vállalkozások gazdálkodási tevékenysége a gyakorlatban
: Babinka János
: Babinka János
Egy online platform népszerűsítése kutyatenyésztők és kutyát vásárlók körében
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
Az agrárium népszerűsítése a Z generációs fiatalok számára a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara rendezvényei által
: Kovács Bella
: Kovács Bella
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
A terrorizmus következtében kialakult válsághelyzetek kezelése a turizmusban
: Horváth Viola
: Horváth Viola
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
Szakfordító és tolmácsképzések Magyarországon Harc a versenyképességért
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2010)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2010)
Értékesítés disztribúció útján Müller Drogéria Magyarország Bt. példája
: Ladocsi Dóra
: Ladocsi Dóra
A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése
: Oláh Dorina Rita
: Oláh Dorina Rita
Hasonló tételek
-
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina -
Harc a bankkártya-elfogadásban Fókuszban a visszaélések
: Udvardi Bianka -
Harc a kávépiacon A franchise kávéházak és az újhullámos trend versenye
: Farkas Balázs -
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka -
A szegénység elleni harc ázsiai szószólója Amartya Sen
: Nadicsán József
Megjelent: (2012)