Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
Saved in:
Main Author: | Rákóczy Zsuzsanna Éva |
---|---|
Other Authors: |
Laluska Zsuzsa
Réthi Dr. Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség mérése hulladékgazdálkodás közszolgáltatás(ok) szolgáltatás minőség szolgáltatásminőség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42109 |
Similar Items
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
Csomagolás a hulladékgazdálkodásban
: Harasztos Anna
: Harasztos Anna
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra
: Varga Petra
Fogyasztói elégedettség mérése egy kisállatkereskedésben Teendők a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztésére, a tovább terjeszkedésre
: Hegedűs Szimonetta
: Hegedűs Szimonetta
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
Dolgozói elégedettség mérése a Kartonpack Dobozipari Nyrt-nél
: Bredán Dávid Csaba
: Bredán Dávid Csaba
Dolgozói elégedettség mérése Magyarország egyik vezető távközlési vállalatánál
: Sinkó Dávid
: Sinkó Dávid
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Közúti beruházások döntéselőkészítő értékelésének módszertanai
: Laki Gergely
: Laki Gergely
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
Ügyfélkör elégedettség mérése egy hazai számviteli szolgáltatást végző KKV esetében
: Vályi-Gliba Emőke
: Vályi-Gliba Emőke
A Bak és Vidéke Takarékszövetkezet kis- és középvállalkozó ügyfeleinek elégedettség mérése
: Kulcsár Adél
: Kulcsár Adél
A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
: Wolf Andrea
: Wolf Andrea
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
Az alvállalkozók kiválasztásának és értékelésének folyamata az Eurosped Zrt.-nél
: Gulácsi Zsuzsanna
: Gulácsi Zsuzsanna
Direkt munkaerő elégedettség mérése, egy termelő vállalat fizikai állományban dolgozók körében
: Németh Anna
: Németh Anna
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
A pénzügyi befektetések piaca, és azok értékelésének lehetőségei
: Mohr Gergely
: Mohr Gergely
Dolgozói elégedettség mérése az NNG Kft.-nél szoftverfejlesztői- és tesztelői munkakört betöltők körében
: Nádasdi Nikolett
: Nádasdi Nikolett
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Ország és-partnerkockázat értékelésének elemzése egy magyar banknál
: Barta Nikolett
: Barta Nikolett
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
Miskolc városi villamos beruházási projekt értékelésének ágazati sajátosságai
: Székely Szabina
: Székely Szabina
Fogyasztói elégedettség a magyar repülőtéren
: Hajszán Viktor
: Hajszán Viktor
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Vállalatok értékelésének módszerei, különös tekintettel a start-up vállalkozásokra
: Szendi Virág
: Szendi Virág
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Published: (2014)
: Réthi Gábor, et al.
Published: (2014)
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
A fenntartható fejlődés mérése statisztikusi szemmel
: Sándorné Kriszt Éva
Published: (2023)
: Sándorné Kriszt Éva
Published: (2023)
Similar Items
-
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István -
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka -
Csomagolás a hulladékgazdálkodásban
: Harasztos Anna -
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007) -
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté