IVM Zrt. stratégiai központú szervezetté válása
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Anett |
---|---|
További közreműködők: |
Deák Ferenc
Siklósi Dr. Ágnes |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | balanced scorecard stratégia stratégiai alternatívák vállalati elemzés vállalati stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42124 |
Hasonló tételek
Stratégiai gondolkodás és a stratégiai központú szervezetté válás az MKB Bank Nyrt. esetében
: Deme Balázs
: Deme Balázs
Fiatalok vállalkozóvá válása Ötlettől a saját vállalkozásig
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Nyelvi modernizáció a Kína központú kultúrkörben
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Átalakulás Teal szervezetté
: Saskó Attila
: Saskó Attila
Szervezett gondviselés Lelkünk ápolása a gazdaságban
: Kádár Gyopár
: Kádár Gyopár
A magyar kempingturizmus marketing központú elemzése a Yacht Kemping példáján keresztül
: Tóth Adél Csilla
: Tóth Adél Csilla
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A felnőttkori tanulás és a résztvevő központú oktatás kapcsolata
: Tamás Réka Zita
: Tamás Réka Zita
A Baba felnőtté válása Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül
: Török Bettina
Megjelent: (2007)
: Török Bettina
Megjelent: (2007)
A dollár világpénzzé válása, valamint a dollárhegemónia fenyegetettségei
: Boytha Dániel
: Boytha Dániel
A Wal-Mart nemzetközivé válása és németországi bukása
: Tardos Zsófia Boglárka
: Tardos Zsófia Boglárka
Reklámok gender központú elemzése a kereskedelmi csatornákon 2000-2014-ig
: Tapolcsányi Réka
: Tapolcsányi Réka
Az egyetemistáknak szervezett rendezvények Salgótarjánban
: Juhász Mirjam Daniella
: Juhász Mirjam Daniella
A központilag szervezett fuvarok problémái
: Deák Enikő
: Deák Enikő
A Hungexpo Zrt. által szervezett kiállítások és egyéb rendezvények elemzése
: Kisdéry Boglárka
: Kisdéry Boglárka
A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze
: Vislovszki Eszter
: Vislovszki Eszter
A HTC VIVE virtuális valóság szemüveg szerepe és felhasználó központú vizsgálata
: Sipaki Patrik István
: Sipaki Patrik István
A magyar-belorusz kapcsolatok alakulása Magyarország EU-taggá válása után
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A Békés megyei fiatalok vállalkozóvá válása, és annak akadályainak a leküzdése
: Svarsnig Roland
: Svarsnig Roland
A szervezett belföldi turizmus változásai és lehetőségei Magyarországon
: Papp Nikolett
: Papp Nikolett
A családon belüli erőszak közüggyé válása az állami és civil szervezetek kommunikációja által
: Bíró Anna Edina
: Bíró Anna Edina
Szervezett bűnözés és kábítószer-kereskedelem elleni küzdelem nemzetközi szinten
: Lukács Fanni
: Lukács Fanni
A magyarországi szervezett turizmus változásai az elmúlt 25 évben
: Nagy Éva Ilona
Megjelent: (2014)
: Nagy Éva Ilona
Megjelent: (2014)
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
Fenntarthatóság szerepe az IIR Magyarország Kft. által szervezett felnőttképzési rendezvényeken.
: Kámán Eszter
: Kámán Eszter
A charter- és a fapados járatok szerepe a szervezett utazásoknál
: Misti Evelin
: Misti Evelin
Az egyéni turisták és a szervezett utazók lehetőségei Új-Zélandon
: Sipos Réka
: Sipos Réka
A szervezett utazásra való hajlandóság vizsgálata a különböző generációk körében
: Oláh Eszter
: Oláh Eszter
Egyiptom kulturális turizmusa a magyarországi szervezett kínálat és kereslet szemszögéből
: Paragh Bianka
: Paragh Bianka
A Danubius Health Spa Resort Bük all inclusivvá válása és ennek hatása a szálloda eredményességére
: Hartmann Diána
: Hartmann Diána
Stratégiai menedzsment és stratégiai tervezés a Hungaroring Sport Zrt.-nél
: Dudás Nóra
: Dudás Nóra
KKV-K NEMZETKÖZIVÉ VÁLÁSA AZ IOT ÁRNYÉKÁBAN, AZAZ AZ IPARI ÖKOSZISZTÉMÁKBA VALÓ BELÉPÉS NYÚJTOTTA ÜZLETI LEHETŐSÉGEK
: Huczek Alexandra
: Huczek Alexandra
A személyes értékesítés szerepe a Kockanapok Kft által szervezett lego kiállításokon
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
A külföldi esküvők világának vizsgálata, különös tekintettel a Cipruson szervezett esküvőkre
: Valyon Orsolya
: Valyon Orsolya
Utazási szokások vizsgálata-Az egyéni és a szervezett utazási forma összevetése
: Torzsás Georgina
: Torzsás Georgina
A Csaba Metál Zrt. stratégiai elemzése
: Nagy Zsuzsanna
: Nagy Zsuzsanna
A MIRELITE MIRSA Zrt. stratégiai elemzése
: Pásztor Veronika
: Pásztor Veronika
Hasonló tételek
-
Stratégiai gondolkodás és a stratégiai központú szervezetté válás az MKB Bank Nyrt. esetében
: Deme Balázs -
Fiatalok vállalkozóvá válása Ötlettől a saját vállalkozásig
: Tóth Barbara -
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien -
Nyelvi modernizáció a Kína központú kultúrkörben
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008) -
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla