Rendelés feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftverei a Sanko Gosei UK Ltd. Magyarországi fióktelepénél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wynnik Renátó
További közreműködők: Badics Kornél
Kulcsszavak:értékesítés
informatika
informatikai alapfogalmak
logisztika
rendelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42185

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg42185
005 20221111081449.0
008 221111suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Wynnik Renátó 
245 1 0 |a Rendelés feldolgozás, értékesítés megoldása, informatikai támogatás megoldása, szoftverei a Sanko Gosei UK Ltd. Magyarországi fióktelepénél  |c Wynnik Renátó  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban elsőként a logisztika fontosabb alapfogalmait fejtettem ki, majd bemutattam a logisztika történetét. Azért foglalkoztam bővebben a logisztikával, mivel a cég amelyre ráépítettem a szakdolgozatom témáját a logisztikával foglalkozik. Alapvetően egy műanyag alkatrészek fröccsöntésével és festéssel foglalkozó vállalatról van szó, de a magyarországi fióktelepnél bérgyártás van, így ebből kifolyólag a cég főként a logisztika területével foglalkozik.   A logisztika története után a harmadik nagyobb pont a logisztika tevékenységi köre volt. Itt kifejtettem többek között például a Just In Time készletkezelési módszer előnyeit és hátrányait. Ezekután a Erőforrások tervezésével foglalkoztam a dolgozatomban, majd röviden kiegészítettem a cég bemutatását amit a szakmai gyakorlatom beszámolójában írtam. Bemutattam a cég értékesítési modelljét, a Sales és marketing csapatok munkáját és működését, az elvet ami alapján ajánlatot tesz a cég a vevőinek és azt, hogy a fejlődés miatt mik az elvárások átlagosan a vevők részéről. Bemutattam a Sanko Gosei UK Ltd. és a magyarországi fióktelep közötti informatikai rendszer működését, karbantartás folyamatát, a cég által fejlesztett vállalat irányítási szoftvert és azt, hogy hogyan tudnak a vállalatok teljesen automatikusan szinte emberi beavatkozás nélkül kommunikálni egymással. Kiemeltem a digitalizáció előnyeit ami fontos a cég számára.   Bemutattam a termelés folyamatát teljesen a kiszállításig és mellette végig vezettem azokat a pontokat amikben segítségre van a vállalat irányítási szoftver. Bemutattam a kiszállítás folyamatát és számos funkciót amit a fent említett szoftver el tud látni. Ezekután a számlázás teljes folyamatát mutattam be mind a cég és a vevők részéről. Többek között a dolgozatomban szerepelnek informatikai alap fogalmak is. Bemutattam a cég informatikusainak munkáját és az informatikai osztályon belül 2 csoportot.   Ezekután a bérgyártó céggel való együttműködésre tértem rá. Mivel a cég nem csak a Sanko Gosei UK Ltd. anya vállalattal működik együtt hanem a Sanko Gosei csoport több más tagjával is így ennek az együttműködésnek az előnyeit is bemutattam. Az utolsó pontban kifejtettem azt a szituációt amikor a cég alkatrészt vásárol egy harmadik féltől amit a bérgyártó cég beszerel egy termékbe és a kész termék pedig kiszállításra kerül a vevőnek. Ezzel a folyamattal majd az összefoglalással zártam a dolgozatomat.   Összességben nyugodt szívvel mondhatom azt, hogy tetszett a téma, amit választottam, élvezetes volt a záródolgozatom megírása. 
695 |a értékesítés 
695 |a informatika 
695 |a informatikai alapfogalmak 
695 |a logisztika 
695 |a rendelés 
700 1 |a Badics Kornél  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42185/1/Wynnik%20Renato%20zarodolgozat%202022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42185/2/SKM_C360i22050615120.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42185/3/zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés