Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sárkány Dóra
További közreműködők: Udvaros József
Volosinovszki Sándor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
CRM
logisztika
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42205
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a CRM (Ügyfélkapcsolat Kezelő Rendszerek) felhasználásáról, bevezetésének nehézségeiről és kritikus pontjairól, továbbá ezen rendszerek pozitív hatásairól a logisztika szektorának nehézségeit és fájópontjait vizsgálva. Vizsgálom valós vállalkozások esetében mind a bevezetés folyamatát, mind a rendszer pozitív hatásait is. Szakdolgozatom végén pedig két kérdést válaszolok meg. Az első, hogy a CRM rendszerek az ERP rendszerek mellett elengedhetetlen részei egy fejlődő és fenntartható vállalkozásnak, a második pedig egy részletesebben vizsgált kérdéskör miszerint, vajon hol helyezkedik el ez a választóvonal, illetve meg lehet-e határozni, hogy milyen feltételek teljesülése szükséges ahhoz, hogy egy ilyen rendszer implementálása a vállalkozás számára megérje, illetve, hogy ez a folyamat végbe is menjen és a rendszer effektíven működjön.