Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sárkány Dóra
További közreműködők: Udvaros József
Volosinovszki Sándor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
CRM
logisztika
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42205

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg42205
005 20221111081534.0
008 221111suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sárkány Dóra 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában  |c Sárkány Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a CRM (Ügyfélkapcsolat Kezelő Rendszerek) felhasználásáról, bevezetésének nehézségeiről és kritikus pontjairól, továbbá ezen rendszerek pozitív hatásairól a logisztika szektorának nehézségeit és fájópontjait vizsgálva. Vizsgálom valós vállalkozások esetében mind a bevezetés folyamatát, mind a rendszer pozitív hatásait is. Szakdolgozatom végén pedig két kérdést válaszolok meg. Az első, hogy a CRM rendszerek az ERP rendszerek mellett elengedhetetlen részei egy fejlődő és fenntartható vállalkozásnak, a második pedig egy részletesebben vizsgált kérdéskör miszerint, vajon hol helyezkedik el ez a választóvonal, illetve meg lehet-e határozni, hogy milyen feltételek teljesülése szükséges ahhoz, hogy egy ilyen rendszer implementálása a vállalkozás számára megérje, illetve, hogy ez a folyamat végbe is menjen és a rendszer effektíven működjön. 
695 |a 21. század 
695 |a CRM 
695 |a logisztika 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Udvaros József  |e ths 
700 1 |a Volosinovszki Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42205/1/szakdolgozat_sarkany_dora_p9jus7.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42205/2/BA_O_s%C3%A1rk%C3%A1ny_d%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés