A megismert cég elhelyezkedése a magyar húspiacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lantos Alexandra
További közreműködők: Szőkéné Vörös Ildikó
Kulcsszavak:baromfiágazat
húsfogyasztás
húspiac
infláció
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42209

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg42209
005 20221111081540.0
008 221111suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lantos Alexandra 
245 1 2 |a A megismert cég elhelyezkedése a magyar húspiacon  |c Lantos Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban a megismert cég által mutattam be marketing eszközöket. Úgy gondolom a kutatás rendkívül hasznos tanulmány volt számomra, hiszen megtapasztalhattam egy ekkora baromfifeldolgozó cégnek mennyi munkájába kerül egy piaci pozíciót megtartani. A sikerhez hozzájárul a fogyasztók pozitív visszajelzése, és munkám során azt tapasztaltam a vállalat jó úton halad a siker felé.   A dolgozatom a szakmai beszámolóval kezdődött, amiben igyekeztem bemutatni a céget és annak termelését, ugyanakkor az általam elvégzett munkát, azon belül pedig két munkafolyamatot. Igyekeztem bemutatni azt is, mindezek miként hat a vállalatra, vagy milyen szerepet játszik a működésében. Bemutattam a HR szoftvert is, amivel dolgoztam.   A záródolgozatomat a marketing sajátosságok bemutatásával kezdtem, annak szerepével és jelentőségével. A kutatómunkát így a marketing környezet elemzésével indítottam. A külső környezeti adottságok bemutatására elvégeztem a STEEP analízist, amelyből kiderült, hogy az egyre öregedő társadalom ellenére is baromfi termékekre mindig szükség lesz, nem korhoz van kötve a baromfi ételek vásárlása.   A belső környezeti adottságokat a GYELV elemzéssel mutattam ki, amiből kiderült, hogy a vállalat dúskál az erősségekben, ennek ellenére gyengeségek is jelen vannak, amik többnyire a cég önhibáján kívül alakultak ki. A madárinfluenza kialakulása miatt nem volt alapanyag, erősödött a fluktuáció. Nagyon sok lehetőség áll a cég előtt,  és ha azok kihasználásra kerülnek, akkor a vállalat egy előkelőbb pozíciót is elfoglalhat a piacon.   A fogyasztói vélemények nagyon fontosak a megismert cég számára, ugyanis azokat is figyelembe véve bővítik a kínálatukat.   Összességében úgy vélem a cég igyekszik aktív marketing tevékenységet folytatni. Jelenleg a madárinfluenza kockázatának csökkenésére fektet nagy hangsúlyt, illetve az állományok védettségét erősíti a cég. 
695 |a baromfiágazat 
695 |a húsfogyasztás 
695 |a húspiac 
695 |a infláció 
695 |a marketing 
700 1 |a Szőkéné Vörös Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42209/1/Lantos%20Alexandra%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20hiteles.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42209/2/Lantos%20Alexandra%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés