A Humán Centrum Kft., a munkaerő-kölcsönző piac meghatározó szereplőjének vizsgálata, stratégiai tervének kidolgozása
Elmentve itt :
Szerző: | Perger Andrea |
---|---|
További közreműködők: |
Ilyés Dr. Csaba István
Szabó Zsuzsanna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | eredménykimutatás elemzése éves beszámoló elemzése mérlegelemzés stratégiai terv tervkészítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42216 |
Hasonló tételek
A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján.
: Kusper Ferenc Gergő
: Kusper Ferenc Gergő
CRM a Humán Centrum Kft-nél
: Weinhoffer Petra
: Weinhoffer Petra
Egy munkaerő-kölcsönző cég üzleti környezetének elemzése
: Mikus Laura Petra
: Mikus Laura Petra
Munkaerő kölcsönző cégek alkalmazásának előnyei és hátrányai vállalatok szemszögéből
: Kerekes Karina
: Kerekes Karina
Magyar munkavállalók a német munkaerőpiacon munkaerő-kölcsönző cégen keresztül
: Kovács Anna
: Kovács Anna
A gazdasági világválság hatása egy választott munkaerő-kölcsönző cégre
: Oláh József
: Oláh József
A vállalati életút elemzése a Humán Centrum Kft. esetében
: Peszlen Tibor
: Peszlen Tibor
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Munkaerő-kölcsönző cégek megítélése a Dekra Arbeit Magyarország Kft. gyakorlatán keresztül
: Csóli Klaudia
: Csóli Klaudia
Projektvezetői kompetenciák vizsgálata és bemutatása a Humán Centrum Kft. dél-dunántúli divízióján keresztül
: Szabó Cipriána Rebeka
: Szabó Cipriána Rebeka
A munkaerő-kölcsönzés sajátosságai és gyakorlata a Gamax Informatikai és Munkaerő-kölcsönző Kft. nagykanizsai kirendeltségének példáján
: Ludnik Eszter
: Ludnik Eszter
A toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása egy munkaerő kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Szeles Noémi
: Szeles Noémi
A sikeres kutatás-fejlesztés alapjai - a zalaegerszegi Technológiai Centrum egyes menedzsment módszereinek kidolgozása
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Prohuman 2004 munkaerő-kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Honfi Anett
: Honfi Anett
Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
A munkaközvetítő és munkaerő-kölcsönző cégek marketingkommunikációja és a munkavállalók elégedettsége ezzel kapcsolatban
: Keresztesi Anna Ilona
: Keresztesi Anna Ilona
A hazai életbiztosítási piac két meghatározó szereplője által kötött szövetség létrejötte
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
A hazai életbiztosítási piac két meghatározó szereplője által kötött szövetség létrejötte
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
A BIBUS Kft. üzleti modelljének elemzése és stratégiai célrendszerének kidolgozása
: Turi Norbert
: Turi Norbert
Az Intersnack Magyarország Kft. 2013/2014-es kommunikációs stratégiai tervének elemzése
: Matyóka Judit
: Matyóka Judit
Vendéglátóipari egységek telephelyválasztását meghatározó tényezők vizsgálata
: Kiss Barnabás
: Kiss Barnabás
Környezettudatosság vizsgálata a Székesfehérvári Szakképzési Centrum Intézményeiben
: Hercz Csilla
: Hercz Csilla
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell
: Nemes Gábor Marcell
A magyar munkaerő-piac főbb jellemzői a statisztika tükrében
: Mittli Alexandra
: Mittli Alexandra
Pedagógiai kultúraváltás a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum iskoláiban
: Bánátfy Andrea
: Bánátfy Andrea
IBIS Budapest Centrum pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata
: Dér Zsuzsanna
: Dér Zsuzsanna
Alkoholpiaci árakat meghatározó trendek
: Hancz Alexandra
: Hancz Alexandra
Földrajzi centrum = gazdasági periféria? A közvetlen magyar tőkebefektetések vizsgálata Hargita megyében
: Györgypál Anikó
Megjelent: (2009)
: Györgypál Anikó
Megjelent: (2009)
A Tolóajtó Centrum Kft. marketing tevékenységének fejlesztése
: Györkös Hanna Izabella
: Györkös Hanna Izabella
Hazai bankok díj- és jutalékbevételeit meghatározó tényezők vizsgálata
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Diplomás pályakezdő fiatalok bérigényét meghatározó tényezők vizsgálata Magyarországon
: Csató Nikolett
: Csató Nikolett
A 15-34 éves népesség munkaerő-piaci helyzetének és a munkaerő-piacra való belépést meghatározó tényezőknek a statisztikai elemzése a munkaerő-felmérés adatai alapján
: Kadlecsik Roland
: Kadlecsik Roland
Divat- és luxusmárkák, mint personal branding eszközei, a márkázás és a stratégiai tervezés meghatározó tényezőire fókuszálva
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Egy virtuális szálloda humán erőforrás részlegének feladatai, különböző stratégiái a hatékony munkavégzés érdekében
: Varga Bence Attila
: Varga Bence Attila
Vállalkozás szervezeti felépítését meghatározó jellemzők
: Székely Veronika Viola
: Székely Veronika Viola
Magyarország meghatározó gyógyszergyártóinak gazdasági elemzése
: Rákóczi Gergely Máté
: Rákóczi Gergely Máté
Hasonló tételek
-
A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján.
: Kusper Ferenc Gergő -
CRM a Humán Centrum Kft-nél
: Weinhoffer Petra -
Egy munkaerő-kölcsönző cég üzleti környezetének elemzése
: Mikus Laura Petra -
Munkaerő kölcsönző cégek alkalmazásának előnyei és hátrányai vállalatok szemszögéből
: Kerekes Karina -
Magyar munkavállalók a német munkaerőpiacon munkaerő-kölcsönző cégen keresztül
: Kovács Anna