Az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer jelene és jövője egy univerzális banknál.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Róbert
További közreműködők: Tölgyesi Dávid
Kulcsszavak:adatfeldolgozás
bank
big data
CRM
digitális jövő
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42221

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg42221
005 20221111081554.0
008 221111suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Róbert 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer jelene és jövője egy univerzális banknál.  |c Nagy Róbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakmai gyakorlatom során betekintlst nyerhettem, hogyan épül fel és működik egy banknál az online bankkártyás fizetés. Letesztelhettem, hogyan épülnek bele a CIB Bank rendszerei egy webshopba illetve milyen okai lehetnek, hogy egy bankkártyás fizetés miért kerül elutasításra. Szakdologatomban egy kicsitvel másabb témát dolgoztam fel mégpedig a CRM rendszereket. Ismertettem, általánoságban milyen részei, céljai és csoportjai vannak egy ilyen rendszernek. A CIB Bank Zrt-nél megszerzett tudásom alapján pedig azt is bemutatásra került, hogy náluk, hogyan épül fel a CRM és hogyan kell használni.A legfőbb része viszont a dolgozatomnak a Digical Data nevű projekt volt az Intesa Sanpaolo leánybankjait érintő hatalmas fejlesztés. Ezen belül ismertettem a tervezett működését, előnyeit és célját. 
695 |a adatfeldolgozás 
695 |a bank 
695 |a big data 
695 |a CRM 
695 |a digitális jövő 
700 1 |a Tölgyesi Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42221/1/Szakdologzat_Nagy_Robert_DI62PA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42221/2/CIB_Nagy_Robert_titkositasi_kerelem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42221/3/%C3%96sszefoglal%C3%A1s_NagyRobert_DI62PA.pdf  |z Dokumentum-elérés