Munkavállalói elköteleződés

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörös Milán István
További közreműködők: Antal Mátyás
Németh Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:béren kívüli juttatás
elkötelezettség
juttatás
juttatások
munkavállaló
munkavállalói juttatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42224

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg42224
005 20221111081558.0
008 221111suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vörös Milán István 
245 1 0 |a Munkavállalói elköteleződés  |c Vörös Milán István  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a munkavállalói elköteleződés. A dolgozat első felében szakirodalmi kutatást végeztem és megpróbáltam a lehető legjobban körbe járni, hogy mit is jelent pontosan az, hogy munkavállalói elköteleződés. Összesen 20-30 tudományos cikk és szakirodalom kellett ahhoz, hogy a szakirodalmi rész egy teljes egészet alkosson. Az elköteleződés definiálása és magyarázata alatt, számos esetben találkoztam azzal a ténnyel, hogy kutatók és tudósok a munkavállalói elkötelezettséget a vezetői csoporthoz viszonyítják és a vállalati hierarchia felső fokáról kezdik el vizsgálni. Kifejtésre kerül a szakdolgozat során, hogy milyen előnyei és hátrányai vannak munkavállaló és munkáltatói szemszögből a hosszú távú elköteleződésnek. Egyik feltételezésem kutatásom során az volt, hogy kapcsolat figyelhető meg az elégedettség és a munkavállalói elköteleződés között. Ezért elengedhetetlennek éreztem, magát az elégedettséget, mint fogalom definiálni és kutatást végezni az esetleges, azzal kapcsolatban állható tényezőkről. Napjainkban szinte ugyanolyan fontossággal tekintenek a vállalatok a munkáltatói márkaépítésre, mint a munkavállalói elköteleződésre vagy az elégedettségre. Ezért is tértem ki a szakdolgozat kutatási részében az Employer Brandingre, azaz a munkáltatói márkaépítésre. Kutatást végeztem a jelentésével és fogalmával kapcsolatosan. Megvizsgáltam és tudományos cikkek alapján kigyűjtöttem, hogy milyen szerepe lehet a közösségi médiának a toborzás folyamatában, illetve, hogy milyen eszközei léteznek. A szakdolgozat második felében a Google Űrlapok segítségével egy 18 kérdésből álló kérdőívet készítettem. Ezt a kérdőívet 149-en töltötték ki, leginkább 27 év alatti fiatal munkavállaló. A kérdőívet próbáltam úgy összeállítani, hogy fokozatosan haladjon a témaköröket érintve, amiket vizsgáltam. Számos összefüggések és számomra érdekes adatok derültek ki a saját kutatásom során. Összesen a három feltételezésemből kettő beigazolódni látszódott egyet pedig megcáfoltak a kapott eredményeim és kutatások. 
695 |a béren kívüli juttatás 
695 |a elkötelezettség 
695 |a juttatás 
695 |a juttatások 
695 |a munkavállaló 
695 |a munkavállalói juttatás 
700 1 |a Antal Mátyás  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42224/1/V%C3%B6r%C3%B6s%20Mil%C3%A1n%20Istv%C3%A1n%20D2I746-%20Szakdolgozat-Munkav%C3%A1llal%C3%B3i%20elk%C3%B6telez%C5%91d%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42224/2/BA_O_V%C3%B6r%C3%B6s_Mil%C3%A1n%20Istv%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés