Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
Saved in:
Main Author: | Szarka Péter |
---|---|
Other Authors: | Diamant Tünde |
Kulcsszavak: | kommunikáció marketing MÁV-START stratégia vevőszerzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42298 |
Similar Items
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna
: Égető Benigna
Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
: Ughy Renáta
: Ughy Renáta
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A MÁV-START Zrt. által megvalósított épületkorszerűsítési projektek gazdasági hatásai
: Krisztián Tamás
: Krisztián Tamás
A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél
: Burján Gábor
: Burján Gábor
A MÁV-Start vállalati stratégiájának elemzése a vasúti személyszállítás liberalizációjának tükrében
: Simon Bence
: Simon Bence
Az átalakulás számviteli teendői, a MÁV-START Zrt. átalakulásán keresztül bemutatva
: Koppány Zoltánné
: Koppány Zoltánné
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
A különböző képzési módszerek szerepe a MÁV-START Zrt. munkaerő-fejlesztési stratégiájában.
: Borvendég Boglárka
: Borvendég Boglárka
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
A tréningek szerepe és jelentősége a képzés-fejlesztésben a MÁV-START Zrt. példáján keresztül
: Óvári Orsolya Éva
: Óvári Orsolya Éva
Az üzleti alapon közlekedő nemzetközi vonatok jövedelmezőségének tervezése, elemzése a MÁV-START Zrt.-nél
: Kardosné Bálint Ágnes
: Kardosné Bálint Ágnes
A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása
: Keserű Katalin Ibolya
: Keserű Katalin Ibolya
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta
: Papp Mirtill Beáta
A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
A MÁV-START Zrt. társadalmi felelősségvállalása a többcélú IC+ vasúti személykocsi fejlesztése során az akadálymentesítés megvalósításával
: Mércse Dávid
: Mércse Dávid
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
PROJEKT IRODA A SZERVEZETBEN - PROJEKTEK EGYÜTTES MENEDZSELÉSE ÉS PROJEKT IRODA MŰKÖDÉSE SPECIÁLIS VÁLLALATI KULTÚRÁBAN, A MÁV-START ZRT. SZERVEZETÉBEN
: Czimbalek Dávid
: Czimbalek Dávid
Start-up-ból start-down, avagy hogyan fejlesszünk csőd közeli helyzetig? (esettanulmány)
: Puskás József
: Puskás József
Mérlegen a hazai start-upok
: Márkus Mónika
Published: (2016)
: Márkus Mónika
Published: (2016)
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A régiós különbségek hatása az európai Carlstar Group különböző szegmenseinek marketingstratégiájában
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Állami tulajdonú nagyvállalatok pénzügyi elemzése - a MÁV-START Zrt., a Budapesti Közlekedési Zrt. és a Volánbusz Zrt., mint közszolgálatot ellátó vállalatok összehasonlító elemzése
: Krcsma Patricia
: Krcsma Patricia
The marketing activities of a start-up company
: Marics András
: Marics András
A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában
: Holoda Kornélia
: Holoda Kornélia
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs
: Vezér-Tóth Balázs
How to start a business in food area for pets
: Chen Yu-Hsuan
: Chen Yu-Hsuan
A MÁV Csoport társadalmi felelősségvállalása
: Nemes Attila
: Nemes Attila
A MÁV megújuló önrevízió nyilvántartása
: Péger Balázs
: Péger Balázs
Starting up a Restaurant Business/Restaurant Entrepreneurship in Budapest
: Shoaib Hanif
: Shoaib Hanif
Pénzügyi kockázatkezelés a MÁV Csoport gyakorlatában
: Holló Nikoletta
: Holló Nikoletta
Influence of the U.S. Economic Development on the Tech Companies and Start-ups
: Gafarova Adelya
: Gafarova Adelya
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Similar Items
-
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna -
Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
: Ughy Renáta -
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina -
A MÁV-START Zrt. által megvalósított épületkorszerűsítési projektek gazdasági hatásai
: Krisztián Tamás -
A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél
: Burján Gábor