Fapados és hagyományos légitársaságok kríziskezelése a koronavírus járvány alatt, fókuszban a Wizz Air
Saved in:
Main Author: | Ozorai Márk Róbert |
---|---|
Other Authors: |
Marciniak Dr. Róbert András
Mayer Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19) krízismenedzsment légiközlekedés Légitársaság Wizz Air |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42383 |
Similar Items
Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején
: Polácska Fruzsina Panna
: Polácska Fruzsina Panna
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya
: Bekecs Dorottya
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin
: Oravecz Katalin
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya
: Mácsai Dorottya
A WizzAir és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
A Wizz Air és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak összehasonlítása egy elégedettségvizsgálat alapján
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
Az Emirates és a Wizz Air légitársaságok összehasonlító pénzügyi és stratégiai bemutatása
: Mátyás Lilla Márta
: Mátyás Lilla Márta
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga
: Döme Helga
A minőség és teljesítmény kapcsolata a fapados légitársaságok és busztársaságok tekintetében
: Vajda Ádám
Published: (2012)
: Vajda Ádám
Published: (2012)
An analysis of Wizz Air’s marketing strategy
: Magyarcsik Laura Viktória
: Magyarcsik Laura Viktória
„Fapados marketing" a magyar piacon jelenlévő diszkont légitársaságok vizsgálata marketingszempontból
: Eigner Andrea
Published: (2008)
: Eigner Andrea
Published: (2008)
Versenyképesség, versenyelemzés a Wizz Air gyakorlatában
: Rontó Laura
: Rontó Laura
A Wizz Air online kommunikáció vizsgálata
: Barilló Imola Anna
: Barilló Imola Anna
A hagyományos légitársaságok és hagyományos utazási irodák kapcsolata Magyarországon
: Bicskei Orsolya
: Bicskei Orsolya
Közösségi média használata, hatása koronavírus járvány előtt és alatt
: Bárdi Antónia
: Bárdi Antónia
Az e-kereskedelem logisztikai kihívásai a koronavírus járvány ideje alatt
: Nagy Hunor
: Nagy Hunor
IKEA Örs vezér téri építkezés kríziskezelése, pénzügyi hatásai
: Kámán Mónika
: Kámán Mónika
A lízing számvitelének bemutatása a Wizz Air példáján keresztül
: Salgó Gábor Máté
: Salgó Gábor Máté
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina
: Kosik Krisztina
Utazásszervezés a légiközlekedésben (21. század) - Wizz Air Hungary Zrt.
: Lótos Alexandra Nikolett
: Lótos Alexandra Nikolett
A tőzsdei bevezetés folyamata Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft.
: Pleva Tamás János
: Pleva Tamás János
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
Az utazási szokások a diszkont légitársaságok térhódításával, valamint a koronavírus járvány miatt bekövetkezett változások vizsgálata
: Oláh Cintia
: Oláh Cintia
A diszkont légitársasági modell fejlődése a Wizz Air példáján keresztül
: BOTKA DORINA
: BOTKA DORINA
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Fapados modell alkalmazhatósága az IT-n
: Balogh Gergely Endre
: Balogh Gergely Endre
A kontrollingrendszer és a krízismenedzsment kapcsolatrendszere a Wizz Air Group Légitársaságnál
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás
: Dömötöri Tamás
Hitelfelvételi tendenciák a koronavírus alatt
: Balázs Dominika
: Balázs Dominika
A WIZZ AIR HUNGARY KFT. KÖLTSÉG- ÉS EREDMÉNYALAKULÁSÁNAK ELEMZÉSE, PIACI HELYZETÉNEK ÉRTÉKELÉSE
: Kenéz Boglárka
: Kenéz Boglárka
A Wizz Air Magyarország toborzás-kiválasztási rendszerének vizsgálata az irodai pozíciók tükrében
: Pál Zsófia Laura
: Pál Zsófia Laura
A Wizz Air Hungary Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Király Zsófia
: Király Zsófia
Wizz Air és a Ryanair online jegyfoglalási folyamatának használhatósági vizsgálata szemkamerás kutatással
: Süttő Dávid Gergely
Published: (2014)
: Süttő Dávid Gergely
Published: (2014)
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján
: Sári Krisztián
: Sári Krisztián
Similar Items
-
Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején
: Polácska Fruzsina Panna -
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté -
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk -
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya -
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila