Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Sárosi Réka |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | Vevői elégedettség Dolgozói elégedettség Minőségirányítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42396 |
Hasonló tételek
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének hatása a minőség- ellenőrzésre és a vevői reklamációk kezelésére egy hazai vállalat esetében
: Fricska Dóra
: Fricska Dóra
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda
: Gáspár Izolda
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?
: Kovács Lili
: Kovács Lili
A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében
: Sándor Ágnes
: Sándor Ágnes
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
Izrael Állam kihívásai, azok érvényesülése a diplomáciában, kapcsolati rendszere a 21. században
: Molnár Orsolya
: Molnár Orsolya
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél
: Ináncsi Klaudia
: Ináncsi Klaudia
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül
: Nagygellér Natália
: Nagygellér Natália
Az M Car Solutions Kft. beszállítói és partneri kapcsolati menedzsmentje
: Mihók Réka
: Mihók Réka
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
A minőség követelménye az Európai Unióban A FAG Components Hungary Kft. minőségirányítási rendszerének bemutatása
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A minőség-ellenőrzés szerepe az Oiltech Kft. minőségirányítási rendszerében
: Vajmi Ágnes
: Vajmi Ágnes
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit
: Fórizs Réka Judit
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
A vevői igények és elvárások hatása a minőségirányítási rendszer fejlesztésére a Reanal Laborvegyszer Kft. gyakorlatában
: Darvas Orsolya
: Darvas Orsolya
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél
: Deák Bianka
: Deák Bianka
A vevői elégedettség és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében
: Sáfrány Csaba
Megjelent: (2014)
: Sáfrány Csaba
Megjelent: (2014)
Vevői reklamációk kezelése az MBMH Kft. minőségirányítási rendszerében
: Gerencsér Vilmos
: Gerencsér Vilmos
Minőség az egészségügyben
: Varró Katalin
Megjelent: (2013)
: Varró Katalin
Megjelent: (2013)
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta
: Molnár Anetta
Kapcsolati marketing bevezetése az Árivár Team Kft. biztonságtechnikai vállalkozásnál
: Szentivánszky Sára
: Szentivánszky Sára
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Minőség 2012 minőségbiztosítás a jövő szállodáiban
: Juhász László, et al.
Megjelent: (2010)
: Juhász László, et al.
Megjelent: (2010)
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
Fogyasztóból családtag - A futballklubok marketingkommunikációs stratégiái a kapcsolati marketing megvilágításában
: Kovács Attila
: Kovács Attila
Hasonló tételek
-
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina -
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska -
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer -
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének hatása a minőség- ellenőrzésre és a vevői reklamációk kezelésére egy hazai vállalat esetében
: Fricska Dóra -
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda