The relation between new market entry and consumption behavior With special focus on the Hungarian market

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Seprényi Barbara
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Piaci bevezetés
Fogyasztói magatartás
Elektrotechnika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42485

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg42485
005 20221130095146.0
008 221130suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Seprényi Barbara 
245 1 4 |a The relation between new market entry and consumption behavior  |b With special focus on the Hungarian market  |c Seprényi Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Piaci bevezetés 
695 |a Fogyasztói magatartás 
695 |a Elektrotechnika 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42485/1/D_16506_JIE0TP%20-%20Sepr%C3%A9nyi%20Barbara.pdf  |z Dokumentum-elérés