Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Kata
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Megjelent: 2013
Kulcsszavak:Reklámkutatás
Sajtótörténet
Sanoma Média Budapest Zrt.
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42539

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg42539
005 20221217123552.0
008 221217s2013 hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Kata 
245 1 0 |a Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata  |c Tóth Kata  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2013 
695 |a Reklámkutatás 
695 |a Sajtótörténet 
695 |a Sanoma Média Budapest Zrt. 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42539/1/D_16557_UW8N2A%20-%20T%C3%B3th%20Kata.pdf  |z Dokumentum-elérés