Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Tóth Kata |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2013
|
Kulcsszavak: | Reklámkutatás Sajtótörténet Sanoma Média Budapest Zrt. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42539 |
Similar Items
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
Mennyit ér egy tanúsított minőségirányítási rendszer?
: Polyák Anett Csilla
: Polyák Anett Csilla
Felelős marketing, a reklámok hatásai a gyerekekre, és a szülők tudatossága a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban
: Farkas Péter
: Farkas Péter
Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei
: Koncz Jennifer
: Koncz Jennifer
A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Auditról általánosan, felmerülő feladatok és problémák egy könyvelőiroda szempontjából
: Tóth Ferenc
: Tóth Ferenc
Hajós turizmus a MAHART Tours irodánál általánosan és vírushelyzetben
: Zsilka Zsanett
: Zsilka Zsanett
Az Arany Kaviár étterem működése általánosan és a világjárvány alatt
: Farkas Tünde
: Farkas Tünde
A minöségirányítási rendszerek müködésének bemutatása, elemzése, általánosan, valamint egy konkrét vállalat müködésén keresztül
: Samu Samu Tímea Tímea
: Samu Samu Tímea Tímea
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A zenefogyasztás változásának bemutatása fogyasztási szempontból
: Kővágó Dániel
: Kővágó Dániel
Politikai attitűdök vizsgálata a közvéleménykutatások tükrében
: Takács Mónika
Published: (2013)
: Takács Mónika
Published: (2013)
A hazai borfogyasztási szokások változásának vizsgálata 2020-2024 között
: Kis Kata Bíborka
: Kis Kata Bíborka
Ádám trónfosztása(?), avagy az Éva-marketing lehetőségeinek bemutatása általánosan és egy specifikus területen - a hazai újautó-értékesítésre fókuszálva
: Keszthelyi Anna Sára
: Keszthelyi Anna Sára
ONLINE SZÁLLÁSHELYFOGLALÁSI RENDSZEREKKEL KAPCSOLATOS ATTITŰDÖK
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
A termékelhelyezéshez kapcsolódó attitűdök Magyarországon
: Antal Bianka Klaudia
: Antal Bianka Klaudia
Economics Rules ; Szemben az árral
: Kolontár Elvira
: Kolontár Elvira
Vállalkozási környezet és attitűdök Magyarországon
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
Kkv vezetők felelősségvállalása munkavállalóikkal szemben
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Y generációs munkahelyi és elhelyezkedési attitűdök vizsgálata
: Engelhardt Fanni Teréz
: Engelhardt Fanni Teréz
Klímasemleges szálláshelyek - ismeretek és attitűdök Magyarországon
: Csánki Nóra
: Csánki Nóra
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
Munkahellyel szemben támasztott elvárások vizsgálata, több generáció vonatkozásában
: Zöld Krisztina Hajnalka
: Zöld Krisztina Hajnalka
Fogyasztói döntéshozatal vizsgálata a koronavírus elleni védőoltásokkal szemben
: Retter Inez
: Retter Inez
A fogyasztói magatartás változásának finanszírozói szemléletű vizsgálata
: Lendvay Petronella
: Lendvay Petronella
A béren kívüli juttatások változásának vizsgálata Magyarországon
: Szi-Benedek Nikolett
: Szi-Benedek Nikolett
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
Vezetői attitűdök vizsgálata a nonprofit és a forprofit szektorban
: Haris Márton Móric
: Haris Márton Móric
Az Y és Z generációbéli attitűdök vizsgálata a munkaerőpiacon
: Hermann Ramóna
: Hermann Ramóna
Hozzáadott cukortól mentes termékek jellemzői és gyártói attitűdök vizsgálata
: Mészáros Brigitta
: Mészáros Brigitta
A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Csordás Bernadett
: Csordás Bernadett
Az e-learning a hagyományos oktatással szemben
: Megyesi János Márk
: Megyesi János Márk
Fesztiválozási szokások, attitűdök a fiatal korosztályok körében
: Juhász Emese
: Juhász Emese
Esküvők fenntarthatóságával kapcsolatos fogyasztói attitűdök és motivációk
: Gulyás Panna Franciska
: Gulyás Panna Franciska
A Z generáció vezetőkkel szemben támasztott elvárásai
: Énisz Berta
: Énisz Berta
Attitűdök és hiedelmek a befektetési banki szektorban
: Mátyás Ivett
: Mátyás Ivett
Az elektronikus kereskedelem változásának vizsgálata a koronavírus hatására
: Gönczöl Fanni Dóra
: Gönczöl Fanni Dóra
A köretválaszték változásának vizsgálata a vendéglátás kínálatában Magyarországon
: Kedves Kamilla
: Kedves Kamilla
A kincstári rendszer fejlődése, változásának folyamata
: Hochvárt-Benedek Csinszka Petra
: Hochvárt-Benedek Csinszka Petra
A provokatív reklámok
: Balázs Réka Blanka
Published: (2008)
: Balázs Réka Blanka
Published: (2008)
Similar Items
-
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér -
Mennyit ér egy tanúsított minőségirányítási rendszer?
: Polyák Anett Csilla -
Felelős marketing, a reklámok hatásai a gyerekekre, és a szülők tudatossága a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban
: Farkas Péter -
Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei
: Koncz Jennifer -
A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje
: Kiss Renáta