Csavard fel a hangerőt avagy Hogyan használjuk a zene erejét a márkaépítésnél?
Saved in:
Main Author: | Veres Tamás |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2013
|
Kulcsszavak: | Márkastratégia Márkaépítés Zene |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42554 |
Similar Items
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László
: Csillik László
Hogyan készítjük fel a diákokat a kétnyelvű vizsgafeladatokra?
: Dévény Ágnes
Published: (2008)
: Dévény Ágnes
Published: (2008)
Vitorlánkba szél helyett a meggyőződésből született ötletek erejét fogjuk
: Szegedi Bea
Published: (2007)
: Szegedi Bea
Published: (2007)
Mi az ASMR és hogyan kelti fel a figyelmünket?
: Káró Klaudia
: Káró Klaudia
Fél pohár víz - avagy hogyan értelmezhető a magyar versenyképesség az objektív és szubjektív mutatók szerint
: Vakhal Péter, et al.
Published: (2018)
: Vakhal Péter, et al.
Published: (2018)
A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése
: Veres Lilla
: Veres Lilla
Kezeket fel! - Tendenciák a körömápolás piacán
: Z. Nagy Judit
: Z. Nagy Judit
Internet rádiózás a digitális világban, avagy zene kattintásra...
: Gergics Dániel
: Gergics Dániel
A konzervtől a slágerig avagy A zene szerepe a reklámozásban
: Tajti Marianna
: Tajti Marianna
A biztonság fél egészség A magyar lakosság biztonságtudatossága az egészségügyi adatokra vonatkozóan és kibervédelem az e-egészségügyben
: Fekete Heléna Lilla
: Fekete Heléna Lilla
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata
: Bognár Kata
Barátok és családok fesztiválja Tatán – avagy víz, zene, virág fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
Milyen szolgáltatásokat ajánlanak fel a logisztikai szolgáltatók Zala megyében?
: Szabó László
Published: (2018)
: Szabó László
Published: (2018)
Zene, ipar. A siker ára
: Lőrincz Orsolya
: Lőrincz Orsolya
Zene, és testi-lelki egészség
: Lovas Zsanett
: Lovas Zsanett
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti
: Berényi Kitti
A katarzis hatásvizsgálata a zene- és színházművészetben
: Dányi Eszter Anna
: Dányi Eszter Anna
Ébresszük fel a Sor villát! Megvalósíthatósági tanulmány a Leányfalui villa szállodai beruházásáról.
: Iszlai Ágnes
: Iszlai Ágnes
A második pénzforgalmi irányelv során megjelenő harmadik fél szolgáltatók hatásai a társadalomra
: Széles Dominik Zsolt
: Széles Dominik Zsolt
A zenés szórakozóhelyek változása és jövőképe Budapesten
: Remsei Alex Bence
: Remsei Alex Bence
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Magyar Zene Háza bemutatása, a kultúraközvetítés tükrében
: Gulyás Péter
: Gulyás Péter
A zene és játék közösségfejlesztő jógyakorlatainak vizsgálata
: Nógrádi Gergely
: Nógrádi Gergely
„Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
A zene hatása az országimázsra Dél-Korea és a K-Pop példája
: Krizsán Virág
: Krizsán Virág
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra
: Tamasik Péter László
: Tamasik Péter László
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Published: (2014)
: Zádori László
Published: (2014)
A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése
: Ruttner Tamara
: Ruttner Tamara
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
"Zaj, nem zene" A zajzene kommunikációja és ellenkultúrális narratívái
: Bolyky Stefan
: Bolyky Stefan
A dolgozói hang és csend Milyen helyzetekben, mikor emeli fel szavát, mikor marad csendben egy dolgozó egy vállalat életében? Hogyan kezelik az ügyvezetők ezeket a helyzeteket?
: Szilasi-Horváth Vivien Nikoletta
: Szilasi-Horváth Vivien Nikoletta
Hogyan alapítsunk céget (Avagy ötlettől a megvalósításig)
: Horváth Enikő
: Horváth Enikő
A zene, mint kommunikációs elem a filmművészetben és a médiában
: Sas Gabriella
: Sas Gabriella
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
Similar Items
-
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László -
Hogyan készítjük fel a diákokat a kétnyelvű vizsgafeladatokra?
: Dévény Ágnes
Published: (2008) -
Vitorlánkba szél helyett a meggyőződésből született ötletek erejét fogjuk
: Szegedi Bea
Published: (2007) -
Mi az ASMR és hogyan kelti fel a figyelmünket?
: Káró Klaudia -
Fél pohár víz - avagy hogyan értelmezhető a magyar versenyképesség az objektív és szubjektív mutatók szerint
: Vakhal Péter, et al.
Published: (2018)