Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
Elmentve itt :
Szerző: | Balogh Bence |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Vásárlói szokások Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42568 |
Hasonló tételek
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán
: Mezősi Zoltán
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
: Szántay Antal Sándor
: Szántay Antal Sándor
A fogyasztói magatartások változása az FMCG szektorban a 2008-as gazdasági világválság előtt és után
: Cseke Szilvia Dzsenifer
: Cseke Szilvia Dzsenifer
A DunaPro Kft. disztribúciós tevékenysége az FMCG szektorban
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
Előny vagy elvárás? Fenntarthatóság helye a marketingben, az FMCG szektorban
: Budai Anett
: Budai Anett
Az alkoholos italokkal kapcsolatos vásárlói magatartás változása az FMCG-szektorban 2022-ben Magyarországon
: Simonics Anett
: Simonics Anett
e-CRM rendszerek használatának lehetőségei az FMCG-szektorban a DanOn Program tapasztalatai alapján
: Fűzfa Péter
: Fűzfa Péter
Vásárlói és fogyasztói szokások a budapesti nők körében a magánnőgyógyászati szektorban
: Penyige Lili Hanna
: Penyige Lili Hanna
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta
: Berecz Loretta
Toborzás-kiválasztás változása a COVID19 járvány hatására egy FMCG szektorban működő multinacionális vállalatnál
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
A fogyasztói vásárlási szokások változása a magyarországi KKV-szektorban a koronavírus okozta járványhelyzetben
: Berki Fanni Dorina
: Berki Fanni Dorina
Elektronikus kereskedelmi piac helyzete Magyarországon az FMCG szektorban és a Covid-19 vírus hatása a szektorra
: Bölcskei-Molnár Péter
: Bölcskei-Molnár Péter
Egészségtudatos élelmiszerek szerepe az FMCG piacon
: Vida Beáta
: Vida Beáta
A jövő prognosztizálása az FMCG piacon
: Tenevszki Kosztadin
: Tenevszki Kosztadin
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
Magyarországi FMCG - vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata
: Hetzmann Edit
: Hetzmann Edit
Pontgyűjtő mobil alkalmazás FMCG vállalatnál
: Szabó András
: Szabó András
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel
: Steffens Axel
Fogyasztói szokások a szállodaiparban.
: Hulényi Gergő
: Hulényi Gergő
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
A sörpiac sajátosságainak vizsgálata a fogyasztói szokások tükrében
: Bélteczky Bence
: Bélteczky Bence
Általános költségek allokációja egy FMCG vállalatnál
: Greczula Beáta
: Greczula Beáta
Online communication about Sustainability in FMCG companies
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Férfidezodor fogyasztói szokások és piacelemzés
: Igaz Ferenc
: Igaz Ferenc
Borfogyasztási szokások és fogyasztói szempontok
: Fecser Tamara Vivien
: Fecser Tamara Vivien
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
Egy FMCG vállalat helyzete magas inflációs környezetben
: Nagy Zsolt Patrik
: Nagy Zsolt Patrik
Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán
: Diarra Safiatou
: Diarra Safiatou
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
Környezettudatossággal kapcsolatos fogyasztói szokások összehasonlító elemzés a magyar és német piacon
: Bertók Anita
Megjelent: (2008)
: Bertók Anita
Megjelent: (2008)
Hasonló tételek
-
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán -
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien -
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton -
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde -
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta