Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
Elmentve itt :
Szerző: | Borody Szilvia |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Vásárlói szokások Élelmiszerpiac Ásványvízpiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42584 |
Hasonló tételek
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán
: Böszörményi Olivér János
: Böszörményi Olivér János
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
A reklámok ereje és hatása a vásárlásösztönzésre az üdítőitalok piacán
: Dorogi Attila György
: Dorogi Attila György
Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon
: Antal Viktória
: Antal Viktória
Alkoholmentes italok fogyasztásának szokásai
: Szentmariay Réka
: Szentmariay Réka
A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre
: Muslmani Khaled Roland
: Muslmani Khaled Roland
A gyógyszeripari marketing különös tekintettel az OTC termékek piacára
: Benda Vivien
: Benda Vivien
Az alkoholmentes és csökkentett alkoholtartalmú borok fogyasztói megítélése és jövőképe
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A lakosság fogyasztási szerkezetének vizsgálata különös tekintettel az elektronikai cikkek piacára
: Fülöp Ákos
: Fülöp Ákos
Az outsourcing jelensége - különös tekintettel Magyarország és India outsourcing piacára
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Férfiak kozmetikum használati szokásai, különös tekintettel az arcápoló készítmények piacára
: Berecz Klára
: Berecz Klára
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
Magyarországi nagyüzemi ízesített sörmixek piaci pozicionálásának vizsgálata
: Gergely Kristóf András
: Gergely Kristóf András
Az OTC gyógyszerpiac, különös tekintettel a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacára, fókuszban az Algopyrin
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
A válságkezelés hatása az Euribor piacára
: Lakatos Tibor
: Lakatos Tibor
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
A színek hatása a vásárlói magatartásra, kitekintéssel az üdítőitalok szegmensére
: Jámbor Gabriella
Megjelent: (2013)
: Jámbor Gabriella
Megjelent: (2013)
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése
: Balogh Eszter
: Balogh Eszter
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Marketing fejlődése az optikai termékek piacára fókuszálva
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
: Mudra Ágnes
: Mudra Ágnes
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna
: Szettele Zsuzsanna
Fenntartható turizmus és turizmusfejlesztés, illetve a hazai fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Czébely Éva Ilona
: Czébely Éva Ilona
A Coca-Cola OBPPC stratégiájának bemutatása és elemzése, összhangban a vásárlói és fogyasztói preferenciákkal szénsavas üdítőitalok terén
: Jász Bence
: Jász Bence
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba
: Oszkó András Csaba
BELÉPÉS KAZAHSZTÁN GYÓGYÁSZATI ÉS REHABILITÁCIÓS SEGÉDESZKÖZ PIACÁRA
: Horváth Dániel
: Horváth Dániel
Az inverz logisztikai folyamat elemzése, gyakorlati megvalósítása, különös tekintettel az elektronikai hulladékok piacán
: Héja Antal Dániel
Megjelent: (2013)
: Héja Antal Dániel
Megjelent: (2013)
Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban
: Szekeres Dániel
: Szekeres Dániel
Helyszínválasztási preferenciák az esküvőszervezésben Magyarországon
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2008-as, 2009-es és 2010-es beszámolójának komplex elemzése
: Hartai András
: Hartai András
Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
: Knausz Boglárka
: Knausz Boglárka
Az európai uniós versenyszabályok hatása a tengeri konténeres fuvarozás piacára
: Tóth Jenő
: Tóth Jenő
A koronavírus (COVID-19) hatása a rendezvényszervezés piacára
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az állateledelek piacán
: Kovács Anita Fanni
: Kovács Anita Fanni
Hasonló tételek
-
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint -
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán
: Böszörményi Olivér János -
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia -
A reklámok ereje és hatása a vásárlásösztönzésre az üdítőitalok piacán
: Dorogi Attila György -
Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon
: Antal Viktória