A termékvideók jelentősége és hatása a webáruházak termék értékesítésére
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Webáruház E-kereskedelem Online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42620 |
Hasonló tételek
A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére
: Lasetzky Katalin
: Lasetzky Katalin
Pandémia hatása az orvostechnikai eszközök értékesítésére, az Alpha Implant Kft. gazdasági működésére, eredményességére
: Huszti Tamara
: Huszti Tamara
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
Vásárlói visszajelzések fajtái, jellemzői és hatékonyságai webáruházak esetében
: Földesi Levente
: Földesi Levente
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre
: Horváth Domonkos
: Horváth Domonkos
A webáruházak felhasználói felületének (UI) tervezése, avagy, a design a kulcs a sikeres konverzióhoz?
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
Bizalom kialakítása a vásárlókban a webáruházak felé a VitalPlus Trade Kft. webáruháza alapján
: Szesze Bianka
: Szesze Bianka
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Termék-szolgáltatás fuzionálás
: Paál Gabriella
: Paál Gabriella
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A VÁLLALATI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS JELENTŐSÉGE ÉS A VÁLLALATI ÉRTÉKRE GYAKOROLT HATÁSA
: Farkas Anita
: Farkas Anita
Új termék bevezetése a divatpiacra
: Ott Gábor
: Ott Gábor
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Új termék bevezetése márkakiterjesztés segítségével
: Győriványi Renáta
: Győriványi Renáta
Egy speciális termék, radiogyógyszer disztribúciója
: Hajdú Dr. Zsuzsanna
: Hajdú Dr. Zsuzsanna
Hogyan válik társsá egy termék?
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer
: Pusztaiová Jennifer
Termék és technológia fejlesztési tevékenységek elemzése
: Kerék László
: Kerék László
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
Egy régi termék újrapozicionálása a piacon
: Sarkadi Dorottya
: Sarkadi Dorottya
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
A Coca Cola vállalati, termék elemzése
: Boros Nikolett
: Boros Nikolett
30 fő - 300 termék - 3000m2 egyszobás manufaktúrától a tömegtermelésig
: Leyer Dániel
: Leyer Dániel
Új termék életút Stratégiai és Direkt beszerzési menedzsment a Jaguar Land Rover-nél
: Ádám Gergely
: Ádám Gergely
Hasonló tételek
-
A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére
: Lasetzky Katalin -
Pandémia hatása az orvostechnikai eszközök értékesítésére, az Alpha Implant Kft. gazdasági működésére, eredményességére
: Huszti Tamara -
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória -
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter -
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula