A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Falu Gabriella Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Nonprofit szervezetek WWF Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42621 |
Hasonló tételek
World Wildlife Fund (WWF) - A szervezet működése, valamint az önkéntesmunka szerepe napjainkban
: Baróthy Borbála
: Baróthy Borbála
A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása
: Siklódi Brenda
: Siklódi Brenda
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
A T62 Hotel tevékenysége, fókuszban a marketingkommunikációjának bemutatása
: Szurkos Orsolya Laura
: Szurkos Orsolya Laura
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Az EGLO LUX Kft. marketingkommunikációjának bemutatása és értékelése
: Major Ilona
: Major Ilona
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien
: Decker Vivien
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A Central Médiacsoport Zrt. marketingkommunikációjának bemutatása a terjesztési divízió gyakorlatában
: Marton Zoltán
: Marton Zoltán
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Újrahasznosítási lehetőségek marketingkommunikációjának hatékonysága a textiliparban
: Demeter Ágoston
: Demeter Ágoston
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
Marketingkommunikáció - A Gabonaker Hungary Kft. marketingkommunikációjának kialakítása
: Bohrát Gábor
: Bohrát Gábor
A Lázár Lovaspark marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
: Gönczöl Kitti
: Gönczöl Kitti
FinTech Startup-ok marketingkommunikációjának elemzése az 5M modell szerint
: Babicz Krisztina
: Babicz Krisztina
Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében
: Hegedűs Dóra Júlia
: Hegedűs Dóra Júlia
Tisza-tavi kikötők marketingkommunikációjának összehasonlítása; A Szivárvány kikötő
: Székely Petra
: Székely Petra
Hasonló tételek
-
World Wildlife Fund (WWF) - A szervezet működése, valamint az önkéntesmunka szerepe napjainkban
: Baróthy Borbála -
A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása
: Siklódi Brenda -
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka -
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás -
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)